فرماندار پاوه:

فتح خرمشهر به عنوان یک درس آموزنده در تاریخ ایران باید تدریس شود

«پرویز ایده‌پور» گفت: فتح خرمشهر یک نقطه عطف فوق‌العاده و قابل تحسین و قابل ترویج و گسترش برای نسل‌های جدید به عنوان یک درس آموزنده در تاریخ ایران باید تدریس شود.
کد خبر: ۳۴۶۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵ - 18May 2019

فتح خرمشهر به عنوان یک درس آموزنده در تاریخ ایران باید تدریس شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «پرویز ایده‌‌پور» فرماندار شهرستان پاوه امروز در جلسه ستاد برنامه‌ریزی مراسم‌های سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: فاتحان خرمشهر کاری کردند که شایسته و سزاوار ایران بزرگ است و هرگز در قالب افراد عادی نمی‌گنجند.

فرماندار شهرستان پاوه افزود: فتح خرمشهر یک نقطه عطف فوق‌العاده و قابل تحسین و قابل ترویج و گسترش برای نسل‌های جدید به عنوان یک درس آموزنده در تاریخ ایران باید تدریس شود.

ایده‌پور آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال 1361 را یکی از مهمترین وقایع در تاریخ انقلاب و جنگ تحمیلی دانست و گفت: عملیات فتح خرمشهر از منظر نظامی و سیاسی بسیار قابل توجه و بررسی بوده و در مراکز نظامی این موفقیت کم نظیر  همچنان تدریس می شود.

فرماندار پاوه از دستگاه‌های اداری شهرستان خواست تا با احساس مسئولیت در مسیر ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت با حفظ گرامیداشت این ایام و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، زمینه درک و تحلیل این واقعه مهم را برای نسل جوان ایران اسلامی فراهم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار