علی بیگدلی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

جنگ روانی آمریکا علیه ایران/ هرگونه تنش نظامی پیامدهای سختی برای ترامپ دارد

کارشناس ارشد مسائل منطقه گفت: قطعا جنگ با ایران هزینه‌های بسیار سنگینی برای آمریکا در برخواهد داشت.
کد خبر: ۳۴۷۰۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶ - 20May 2019

جنگ روانی آمریکا علیه ایران/ هرگونه تنش نظامی پیامدهای سختی برای ترامپ دارد«علی بیگدلی» ‌کارشناس ارشد مسائل منطقه در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس درخصوص جنگ روانی ترامپ علیه ایران اظهار داشت: ترامپ به خوبی می‌داند که هر نوع تنش نظامی و حتی غیر نظامی با ایران پیامدهای بسیار سختی برای آمریکا در پی خواهد داشت.

وی افزود: از سوی دیگر چند ماهی به انتخابات آمریکا باقی نمانده و ترامپ اصلا دوست ندارد در این انتخابات بازنده باشد به همین دلیل جنگ با ایران شکست سنگینی را برای ترامپ به ارمغان خواهد آورد.

بیگدلی بیان داشت: قطعا جنگ با ایران هزینه‌های بسیار سنگینی برای آمریکا در برخواهد داشت؛ زیرا به هر حال پشتیبانی منطقه‌ای که از ایران انجام می‌شود، قطعاً مشکلات بسیاری برای ایالات متحده ایجاد خواهد کرد؛ از سوی دیگر  آمریکا بیشتر به دنبال تبلیغات رسانه‌ای علیه ایران است تا جنگ روانی ایجاد کند.

کارشناس ارشد مسائل منطقه با اشاره به قدرت گرفتن محور مقاومت گفت: این محور نسبت به گذشته بسیار قدرتمندتر و سازمان‌یافته‌تر شده است؛ لذا نمی‌توان با ایران به گونه‌ای رفتار کرد که با عراق رفتار شد. قطعا کشورهایی مانند کویت که همچنان عقلانیت لازم را دارند، اجازه نخواهند داد که کار به جنگ با ایران برسد.

بیگدلی در پایان گفت: ترامپ از یک سو کشور ما را تهدید می‌کند و از سوی دیگر پیام برای مذاکره با ما ارسال می‌کند؛ این نشان می‌دهد که رئیس جمهور آمریکا قطعا به دنبال جنگ نظامی با ایران نیست.

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار