دیدار کارکنان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان با امام جمعه اهواز

کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان فردا با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز دیدار خواهند کرد.
کد خبر: ۳۴۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹ - 20May 2019

تجدید میثاق پرسنل اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان با آرمان های بلند انقلاب و ولایت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، مدیر کل و کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن دیدار با حجت الاسلام و المسلمین «سید عبدالنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز با آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام عظمای ولایت تجدید عهد و پیمان می‌کنند.

در این دیدار که در ساعت 9 صبح فردا (سه‌شنبه) در دفتر ملاقات‌های نماینده ولی فقیه در مصلی بزرگ اهواز صورت خواهد  گرفت، گزارشی از فعالیت‌های شاخص اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ازجمله ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، نهضت تاریخ شفاهی، شورای هماهنگی دفاع مقدس استانی و شهرستانی، جمع آوری اسناد و ... ارائه خواهد شد.

مقرر شد در این دیدار، پرسنل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان بار دیگر بر عهد و پیمان مجدد خود با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب، تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت و تعهد به خون پاک شهدا هم‌قسم شوند تا بتوانند به رسالت ذاتی خود که انتقال فرهنگ عاشورایی و ناب دفاع مقدس، ایثار و شهادت است، عمل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها