برگزاری یادواره شهدای روحانی سبب رفع مظلومیت از آنها می‌شود

همزمان با هفته بسیج، یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان نهبندان با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای طلبه و روحانی در نهبندان برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸ - 26November 2014

برگزاری یادواره شهدای روحانی سبب رفع مظلومیت از آنها می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بیرجند، حجتالاسلام والمسلمین عباسعلی خزاعی، امام جمعه نهبندان در این یادواره گفت: جامعه روحانیت در عرصههای مختلف دوران دفاع مقدس پیشتاز بوده است و شهدای زیادی را تقدیم این انقلاب کرده است.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدای روحانی سبب رفع مظلومیت از آنها میشود، افزود: همچنین برگزاری یادواره شهدا سبب تداوم انقلاب اسلامی و شکست توطئههای دشمنان میشود.

حجتالاسلام خزاعی در سخنانی با اشاره به نقش موثر بسیج در هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: در طول دوران دفاع مقدس بسیج خدمات زیادی انجام داد و بعد از دفاع مقدس نیزهرجا که مشکلی به وجود آمده است، بسیج در مقابل خطرات ایستاده و از انقلاب اسلامی دفاع کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن امروزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم در تلاش است تا به کشور آسیب وارد کند، تاکید کرد: امروز جبههی مبارزه تغییر یافته است و بسیجیان باید در مقابل این تهاجم دشمن ایستادگی کنند.

امام جمعه نهبندان در ادامه افزود: همگان وظیفه داریم در مقابل توطئههای دشمن از انقلاب اسلامی پاسداری کنیم وهمچنین به نسلهای آینده فداکاریهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را بیان کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار