نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

فتح خرمشهر تکرار فتوحات لشکریان اسلام در طول تاریخ است

آیت‎الله کعبی گفت: فتح خرمشهر تکرار خیلی از فتوحات لشکریان اسلام در طول تاریخ است، جنگ تحمیلی ما هم در ادامه همان نقشه‌ها و زورگویی‎هایی است که همیشه بر علیه اسلام اعمال کرده‎اند.
کد خبر: ۳۴۷۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰ - 23May 2019

فتح خرمشهر تکرار خیلی از فتوحات لشکریان اسلام در طول تاریخ بوده است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، آیت‎الله «عباس کعبی»، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز با حضور در نشست معرفتی و جلسه قرآنی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان ضمن پرداختن به اهمیت معنویت قرآن در  ماه رمضان اظهار داشت: این ماه برای همه یک فرصت است. یک فرصت طلایی که می‎شود بهترین بهره ها را از آن برد و بر توشه آخرت افزود.

وی به جنگ‎های صدر اسلام نیز اشاره کرد و افزود: فتح خرمشهر تکرار خیلی از فتوحات لشکریان اسلام در طول تاریخ بوده است. اگر به تاریخ مراجعه کنیم و جنگ های تحمیل شده بر پیامبر و ائمه اطهار را ورق بزنیم خواهیم یافت که جنگ تحمیلی ما هم در ادامه همان نقشه ها و زورگویی هایی است که همیشه بر علیه اسلام ناب محمدی اعمال کرده اند.

آیت الله کعبی به اهمیت کار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس نیز پرداخت و گفت: اگر شما حقایق و معنویات حاصل از دوران دفاع مقدس را ثبت و ضبط نکنید، فردا عده ای دیگر آن را به گونه های دیگر به دست تاریخ خواهند سپرد لذا اهمیت کار شما بسیار است و من خوشحالم که شاهد تلاش جهادگونه مجموعه شما در انجام این رسالت هستم.

در پایان این نشست سردار «محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان گزارشی از چگونگی فعالیت های شاخص اداره کل خوزستان ارائه و بر انجام تاریخ شفاهی علمای استان و از جمله آیت الله کعبی تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار