سردار احمدیان در اجتماع بزرگ بسیجیان در مشهد:

پرچم تفکر بسیج که یادگار امام راحل است در اقصی نقاط جهان به اهتزاز درآمده‌ است

اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲ - 26November 2014

پرچم تفکر بسیج که یادگار امام راحل است در اقصی نقاط جهان به اهتزاز درآمده‌ است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، در این اجتماع بزرگ که با حضور اقشار مختلف بسیجی خراسان رضوی و در محل مجتمع فرهنگی آیهها در مشهد برگزار شد، سردار پاسدار علیاکبر احمدیان رییس مرکز راهبردی سپاه به ایراد سخن پرداخت.

وی در اهمیت و نقش بسیج و حضور آن در تمامی عرصه­ها گفت: وجود بسیج در جایجای جامعه مشهود است و کسب موفقیتهای امروز مرهون بسیج و تفکر بسیجی است.

رییس مرکز راهبردی سپاه افزود: از بارزترین خصوصیات بسیج خلوص نیت است که باعث حضورشان در تمامی صحنه­ها و تأثیرگذار بودنشان شده است و در دوران هشت سال دفاع مقدس همین تفکر بسیج باعث شد که ملت کشورمان در مقابل رژیم بعث عراق بایستند و مقاومت کنند تا تجاوز دشمن را دفع کنند.

سردار احمدیان در ادامه تفکر بسیج را نشأتگرفته از تفکری دانست که باعث شروع مبارزه حضرت امام شد و خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی در روزگار کنونی نشأتگرفته از همان تفکری است که حضرت امام(ره) در سال 1342 آن را پایهگذاری کرد و با این تفکر پا به عرصه مبارزه گذاشت.

وی در مورد نقش بسیج در انتقال فرهنگ مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار به دیگر آزادگان جهان به پیشبینی امام خمینی(ره) در  گسترش بسیج در جهان اسلام اشاره کرده و افزود: امروز شاهد آن هستیم که مردم مسلمان  در کشورهای اسلامی با الگو قرار دادن این تفکر نیروهای خود را سازماندهی کرده و بسیج مردمی را تشکیل دادند و پرچم تفکر بسیج که یادگار امام راحل بود امروز در اقصی نقاط جهان توسط ملتهای آزاده به اهتزاز درآمده و ما باید شکرگزار این نعمت باشیم.

وی در پایان سخنانش حضور در جبهه حق و تقابل با جبهه باطل را از خصوصیات بسیج دانست و اظهار کرد: هر کس به دنبال تقرب الهی است باید در جبهه حق علیه باطل حضور پیدا کند بسیجی نیز در جبههای قرارگرفته که در مقابلش باطل قرار دارد و حضور او در این جبهه بیانگر علاقه و دوستی او به حضور در جبهه حق و مبارزه با جبهه باطل است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها