به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر؛

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان زنجان برگزار شد

به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح زنجان با حضور استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس و مسئولان استانی به میزبانی سپاه انصارالمهدی (عج) برگزار شد. 
کد خبر: ۳۴۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ - 26May 2019

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان زنجان به میزبانی سپاه انصارالمهدی(عج) برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح زنجان با حضور استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس و مسئولان استانی به میزبانی سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان برگزار شد. 

این مراسم با ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس شروع و در ادامه سردار «جهانبخش کرمی» فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) به نقش رزمندگان زنجان در عملیات بیت‌المقدس اشاره کرد و اظهار داشت: 6 گردان زنجان در عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر حضور داشتند که در چهار مرحله عملیات، گردان های استان زنجان خط شکن بودند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بعد از فتح خرمشهر لحن دشمن با ما تغییر کرد، گفت: دشمن در چنین مقطعی یعنی در نیمه دوم سال 60 و نیمه اول سال 61 که عملیات‌های ثامن‌الائمه، فتح‌المبین و بیت‌المقدس انجام شد، تغییر رویه داد و جهت حفاظت از خود در لاک دفاعی فرو رفت. 

در ادامه این مراسم «فتح‌الله حقیقی» استاندار زنجان با یادآوری اشتباهات مکرر رییس جمهور آمریکا در مواجهه با ایران، بیان داشت: دشمنی دشمن، مسئله تازه‌ای نیست و از پیروزی انقلاب تا امروز ادامه داشته است. 

حقیقی خاطرنشان کرد: خواب دشمنان برای برهم زدن اتحاد مردم و مسئولان هیچگاه تعبیر شدنی نخواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار