بازداشت هشت فلسطینی در کرانه باختری

نظامیان صهیونیست هشت فلسطینی را در کرانه باختری رود اردن بازداشت کرده و برای بازجویی در اختیار نیرو‌های امنیتی قرار داده‌اند.
کد خبر: ۳۴۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴ - 27May 2019

بازداشت هشت فلسطینی در کرانه باختریبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نظامیان رژیم صهیونیستی روز دوشنبه دست‌کم هشت فلسطینی را به اتهام تلاش برای «انجام اقدامات تروریستی» در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن بازداشت کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه در بیانیه‌ای ادعا کرد که «نظامیان اسرائیلی هشت فلسطینی مظنون به دست داشتن در فعالیت‌های تروریستی را دستگیر کردند و این افراد برای بازجویی در اختیار نیرو‌های امنیتی قرار گرفته‌اند».

طبق آمار‌های رسمی سازمان امور اسرا وابسته به سازمان آزادیبخش فلسطین «ساف»، تعداد فلسطینان در بند رژیم صهیونیستی به حدود پنج هزار و 700 نفر رسیده است.

کمیته اسرای فلسطین، جمعیت اسرای فلسطین و «سازمان حقوق بشر دامیر» چندی پیش گزارش مشترکی را درباره تعداد بازداشتی‌های فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی طی ماه‌های مارس و آوریل سال جاری میلادی منتشر و اعلام کردند که در مجموع 905 نفر از فلسطینیان در این دو ماه بازداشت شده‌اند.

دادگاه‌های رژیم صهیونیستی در چارچوب قانون بازداشت اداری می‌توانند فلسطینیان را بدون ارائه هیچ سند و مدرک، حتی بدون طرح اتهام مشخصی تا پنج سال زندانی کنند.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار