نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

امسال مبلغ زکات فطریه 7500 تومان است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مبلغ زکات فطریه عید فطر امسال برای هر نفر 7 هزار و 500 تومان و کفاره روزه غیرعمد برای هر روز دو هزار تومان است.
کد خبر: ۳۴۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ - 29May 2019

امسال مبلغ زکات فطریه هفت هزار و 500 تومان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی امروز در نشست شورای زکات استان با اشاره به فرارسیدن عید فطر اظهار داشت: مبلغ زکات فطریه عید فطر امسال برای هر نفر 7 هزار و 500 تومان، کفاره روزه غیرعمد برای هر روز 2 هزار تومان و کفاره روزه عمد برای هر روز 120 هزار تومان است.

وی در خصوص هزینه کردهای زکات گفت: موارد هزینه کرد زکات باید برای مردم شفاف شود تا مردم برای پرداخت زکات تمایل بیشتری داشته باشند بنابراین باید نتیجه کار و محل هزینه کرد زکات فطریه به مردم ابلاغ شود تا فضای عمومی برای پرداخت زکات اصلی ایجاد شود.

یعقوبی با بیان اینکه در خراسان شمالی زمینه پرداخت زکات زیاد است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال بارش رحمت الهی در استان زیاد بوده و دیم‌کاری در استان وضعیت مناسبی دارد بنابراین مردم بهتر است برای شکر این نعمت به‌موقع زکات خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار