انقلاب اسلامی نویدبخش آزادی «قدس» شریف خواهد بود

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۴۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ - 30May 2019

انقلاب اسلامی نوید بخش آزادی «قدس »شریف خواهد بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تهران به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی نوید بخش آزادی قدس شریف خواهد بود

روز قدس روز اسلام است روزی که اسلام را باید احیاء کرد (امام خمینی ره) صحیفه امام جلد 9

وقایع و حوادث پس از جنگ جهانی منجر به تغییرات و قطب بندی جدیدی در معادلات جهانی شد.

دولت‌های پیروز به بهانه نظم‌بخشی و جلوگیری از حوادث مشابه و کنترل تنش‌های منطقه‌ای و جهانی مبادرت به وضع قوانین و مقرراتی کرده تا ترتیبات روابط بین‌الملل الزاما تابع این فرایند باشند.

آنان در عین اینکه خود را منجی بشریت معرفی کرده سعی کرده‌اند تا با تدوین مقررات و رسمیت بخشیدن به آن به گونه‌ای سیاست گذاری کنند تا در افق آینده هرگونه تصمیم گیری و اقدام اجرایی در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و ... در امتداد منافع ایشان بوده و هر نظر و اقدامی غیر همسو و مغایر با آن را در واقع مخالفت با حقوق بین الملل تلقی کرده و نهایتا به شکست بکشانند.

این قدرت ها چارچوب و ضمانت اجرایی قوانین را به شکلی ترسیم کرده‌اند که (شاکی، قاضی، حاکم و در نهایت مجری) از یک سیاست پیروی کنند بر این اساس شکل‌گیری نهادهایی چون جامعه ملل، سازمان ملل، جامعه جهانی و شورای امنیت با اختیارات مطلق و سازمان‌های وابسته مانند دیوان دادرسی و ... در همین راستا قابل ارزیابی است و اراده منافع خاص به جمعی محدود را شامل گردید که این فرایند موجب بروز و ظهور جریان ها و آرایش جدیدی را موجب شد.

اندیشمندان شرق شناس غربی با آگاهی و شناخت از نفوذ رو به تزاید و الهام بخش دین اسلام در افکار عمومی و ملت ها احساس خطر کرده و چون پیاده شدن آموزه های قرانی را در تضاد با منافع خویش تشخیص داده اند در صدد بر آمدند تا با تحریف و انحراف و ایجاد خدشه به اصول و مبانی اسلام مانع عمق بخشی و تثبیت آن گردند و در این راه با دسیسه‌ها و بهره‌گیری از شیوه‌های مختلف برای رسیدن به اهداف از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

 آنان به شکل مرموز و بهانه‌های واهی با تغییر در جغرافیای سیاسی منطقه مبادرت به تأسیس رژیم جعلی و اشغالگر قدس در غرب آسیا (خاورمیانه) کرده‌اند. در این میان معجزه قرن اتفاق افتاد و انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید. این انقلاب الهی خنثی کننده بسیاری از توطئه های ضد اسلامی شده و باعث برملا شدن ماهیت چهره پلید نظام استکباری اعم از غرب و شرق شد، از همین رو از ابتدای پیروزی انقلاب انواع و اقسام کارشکنی ها تهدید و تحریم ها آغاز شد که به لطف خدا، رهبری و هدایت امامین انقلاب و حضور حماسی آحاد مردم دسیسه ها یکی پس از دیگری خنثی شد. از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی را می توان زدودن پرده نفاق از چهره رژیم جنایتکار صهیونیستی نام برد.

اعلام روز قدس آگاهی بخشیدن به ملت ها و حضور وحدت آفرین مسلمین، نوید بخش آزادی قدس شریف از چنگال صهیونیست ها خواهد شد. دولت های مستکبر غربی و در رأس آن آمریکای جنایتکار با هدف تثبیت و رسمیت بخشیدن به این مولود نامشروع و حمایت های بی دریغ همه جانبه ضمن قتل عام فراوان از ساکنین فلسطین باعث خرابی و آوارگی میلیون ها مردم بومی منطقه شده و مشکلات غیر قابل جبرانی را بر منطقه تحمیل کردند.

هدف از ایجاد و رسمیت بخشیدن رژیم غاصب در واقع تسلط به ممالک اسلامی و گسترش نفوذ نهایت تقابل و شکست اسلام و مسلمین طرح ریزی شد و در این میان مع الاسف با همراهی برخی از سران وابسته یا خائن کشور های اسلامی اقدام به رونمایی از طرحهایی نظیر خاورمیانه جدید– معامله قرن و امثال آن را می توان نام برد که بدنبال محقق ساختن اهداف شوم خود هستند.

با اوصافی که بطور اجمال اشاره شد، بر مردم منطقه، مسلمین، آزادیخواهان و مستضعفین جهان است تا با وحدت و مشارکت گسترده در راهپیمایی روز قدس ثابت نمایند که اسلام شکست بردار نیست و به فرموده امام راحل عظیم الشان «روز قدس روز فلسطین نیست بلکه روز جهان و روز اسلام است».

گرامی داشت این روز بزرگ یکی از هزاران دست آوردهای انقلاب اسلامی است که به ابتکار حکیمانه معمار کبیر انقلاب پایه‌گزاری شد.

امید است در سایه هم گرایی جوامع اسلامی تحت زعامت امام امت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با حذف و محو رژیم غاصب صهیونیستی شاهد آزادی قدس شریف باشیم.  انشا الله ...

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها