فرمانده سپاه رامسر خبر داد؛

برگزاری یادواره شهدای دالخانی در رامسر

محمد محمدی از برگزاری یادواره شهدای دالخانی در رامسر خبر داد.
کد خبر: ۳۴۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴ - 30May 2019

برگزاری یادواره شهدای دالخانی در رامسربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «محمد محمدی» فرمانده سپاه شهرستان رامسر عصر امروز در جلسه ستاد برگزاری یادواره شهدای دالخانی، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای کربلا و شهدای این مرز و بوم و ۲۸۴ شهید و تنها شهید مدافع حرم شهرستان رامسر اظهار داشت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی که برگرفته از اسلام و قرآن است امانت است و با وجود تهدیدات دشمن که امروز با آن مواجه هستیم این مسئولیت دو چندان بر دوش ماست.

این مسئول با بیان اینکه اول دین ما که مورد آماج دشمن قرار گرفته با شجاعت و ایستادگی از آن دفاع و برای پیشرفت اسلام تلاش کنیم، گفت: اخلاص در کارها و پرهیز از خودخواهی و بی‌اعتنایی نسبت به مظاهر دنیا سرلوحه قرار دهیم.

محمدی با بیان اینکه حضور میدانی در تمام زمینه‌ها داشته باشیم، گفت: خدمتگزار مردم، صادق بودن با مردم، طرفداری از مردم از اولویت کار حکومتی ما باشد و در مقابل دشمنان نترسیم و شجاعانه مقابل آنها بایستیم و این پیام شهداست.

وی تصریح کرد: نزدیکی به خداوند متعال فقط با انس به قرآن و عمل کردن به آن محقق می‌شود نه پست و مقام و پول که شهدای عزیزمان در این مسیر بودند، ان‌شاءالله روح همه شهدا شاد و ادامه دهنده، راه شهدا باشیم.

محمدی در پایان از گفت: یادواره شهدای دالخانی ششم تیر در محل ترور شهیدان محور جاده جنگل دالخانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها