فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور:

اقتدار موشکی جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورده است

سردار یعقوب سلیمانی گفت: معامله قرن برای از بین بردن اقتدار موشکی جبهه مقاومت است که رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورده است.
کد خبر: ۳۴۸۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹ - 31May 2019

اقتدار موشکی جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورده است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سردار «یعقوب سلیمانی» فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور در مراسم راهپیمایی  روز جهانی قدس در مصلی شهرستان الیگودرز اظهار داشت: معامله قرن برای از بین بردن آرمان‌های فلسطین و آزادیخواهان جهان است و روز قدس روز مقابله مستضعفین بر مستکبرین است.

وی افزود: اگر روز قدس توسط امام خمینی(ره) به وجود نمی‌آمد امروز مشخص نبود که سرنوشت مردم فلسطین به کجا کشیده خواهد شد و رژیم صهیونیستی دشمن بشریت پس از گذشت 71سال جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین با معامله قرن به دنبال شکست آرمان‌های مردم فلسطین است.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور به جنایت‌ها رژیم صهیونیستی اسرائیل اشاره  و عنوان کرد: تشکیل فلسطین جدید بیرون از سرزمین‌های اشغالی و از بین آوارگان و آرمان فلسطین و به ادعای روزنامه‌های رژیم صهیونیستی برای ملحق نمودن شهرک‌ها جدید است و حتی  شهرداری قدس زیر نظر صهیونیست‌ها اداره خواهد شد در یک‌کلام فلسطین تحت حاکمیت کامل اسرائیل باشد.

وی بیان کرد: فلسطین جدید در معامله قرن حق ارتش و سلاح را نباید داشته باشد و تنها پلیس مسلح داشته باشد و در برابر هر تهاجمی حق دفاع از خود نخواهد داشت و حماس باید تمام سلاح خود را تحویل دهد و هزینه‌های رژیم صهیونیستی را نیز فلسطین بپردازد.

سلیمانی گفت: ولیعهد رژیم منحوس آل سعود برای پذیرش سند معامله قرن توسط محمود عباس رئیس تشکیلات خود گران فلسطین پیشنهاد 10میلیارد دلاری داده است و معامله قرن برای از بین بردن اقتدار موشکی جبهه مقاومت که رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در کودک کشی و نسل‌کشی مسلمانان فلسطین هر نوع جنایت انجام داده وداعش زاییده رژیم منحوس صهیونیستی برای اسلام هراسی و ترویج خشونت درجهان است و سالیانه بیش از 5هزار نفر زن به اسرائیل قاچاق می‌شود تا سران رژیم منحوس صهیونیستی اهدافشان را دنبال کنند و در آمد حاصل از این تجارت بیش از یک میلیارد دلار است.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور بیان کرد: اندیشه‌ها و اهداف رژیم صهیونیستی برای دور شدن مردم از دین و معنویت و ترویج اشراف گری و مادی‌گرای است و پیروی از علما را کهنه‌پرستی و ارتجاع نشان دهیم و با جدایی حکما از مردم، شعار آزادی، ترویج سبک زندگی غربی و از بین بردن روحیه ایثار و ازخودگذشتگی به دنبال تحقق اهداف شوم خود هستند.

وی گفت: مردم با این‌همه نامهربانی‌ها و بی‌عدالتی حاصل از سوء مدیریت‌ها کشور پشتیبان ولایت و انقلاب هستند و در مقابل توطئه دشمنان می‌ایستند و وصیت شهدا ولایت مداری، همدلی، هم‌افزایی و خدمت‌رسانی به مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها