پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان به مناسبت عید سعید فطر

سردار «محمد علی‌پور» ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان جهان، به ویژه مردم متدین ایران اسلامی و خوزستان قهرمان در ماه مبارک رمضان، عید سعید فطر تبریک و شادباش گفت و از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان را مسئلت کرد.
کد خبر: ۳۴۹۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ - 05June 2019

پیام تبریک مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان به مناسبت عید سعید فطر

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار«محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر در پیامی، بر اهمیت پرداختن به معنویات در سبک زندگی امروزی تأکید کرد.

در این پیام آمده است: ماه رمضان، ماه عبادت، ماه بهار قرآن و تمرین بندگی به پایان رسید، خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند به ویژه کسانی که در این ماه مبارک به فرهنگ ناب دفاع مقدس اقتدا کردند و با کمک جهادی به هموطنان خود در بحران سیل، از آلام مردم کاستند.

وی عید سعید فطر را هدیه خداوند متعال به مؤمنان دانست و افزود: عید فطر، جشن بازگشت به فطرت و ذات پاک انسانی است. ذاتی که خود انسان گاهی با اعمال نادرستش، آن‌را لکه‌دار و یا سیاه می‌کند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان جهان  به ویژه مردم متدین ایران اسلامی و خوزستان قهرمان در ماه مبارک رمضان، این عید بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس تبریک و شادباش گفت و از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان را مسئلت کرد و خواهان معنویت‌بخشی بیشتر به سبک‌های زندگی نسل‌های امروزی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار