فرمانده سابق انتظامی استان کرمانشاه:

برخورد قاطعانه با مجرمان از برنامه‌های اولویت‌دار پلیس است

سردار «منوچهر امان‌اللهی» گفت: کشف سریع جرائم رخ داده و برخورد قاطعانه با مجرمان در راستای امنیت آفرینی همواره از برنامه‌های اولویت‌دار پلیس کرمانشاه است که خوشبختانه با تلاش‌های بی‌وقفه همکاران به توفیقات خوبی در این خصوص دست یافتیم.
کد خبر: ۳۵۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ - 15June 2019

برخورد قاطعانه با مجرمان از برنامه های اولویت دار پلیس استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «منوچهر امان اللهی» فرمانده سابق انتظامی استان کرمانشاه امروز در صبحگاه عمومی انتظامی استان  که در جمع کارکنان پلیس کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در مدت زمانی که مسئولیت خطیر حفظ نظم و امنیت این استان مرزی را برعهده داشتم با تلاش همه همکاران به توقیفات خوبی دست یافتیم.

فرمانده سابق انتظامی استان کرمانشاه گفت: به اذعان بسیاری از افراد خارج از مجموعه پلیس و نیروهای مسلح، کرمانشاه به یکی از امن‌ترین استان های کشور تبدیل شده است.

وی افزود: در این مدت با کمک و تلاش‌‌های مخلصانه تک تک کارکنان کادر و وظیفه انتظامی استان، امنیت خوبی در کرمانشاه برقرار و قدم‌های خوبی در این راستا برداشته شد به گونه‌ای که عموم شهروندان در مراجعات خود به این موضوع اذعان داشتند.

امان‌اللهی تصریح کرد: مردم شریف کرمانشاه این را بدانند هر خدمتی که صورت گرفت حاصل تلاش و مجاهدت تمام همکاران در نیروی انتظامی بود و بنده به عنوان فرمانده این مجموعه کمترین نقش را داشتم، در مقابل بیشترین قصور کاری را نیز متوجه خود می‌دانم.

فرمانده سابق انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه وی و دیگر کارکنان انتظامی این دیار هیچ هدفی جز خدمتگزاری صادقانه به مردم و ارتقاء امنیت دنبال نمی کردند، افزود: امیدوارم مردم نجیب و قدرشناس کرمانشاه این خدمت را از ما قبول کنند.

وی تصریح کرد: کشف سریع جرائم رخ داده و برخورد قاطعانه با مجرمان در راستای امنیت آفرینی همواره از برنامه های اولویت‌دار پلیس کرمانشاه است که خوشبختانه با تلاش های بی وقفه همکاران به توفیقات خوبی در این خصوص دست یافتیم.

امان‌اللهی یادآور شد: امروز خرسندم اعلام کنم کرمانشاه به اذعان بسیاری از افراد خارج از مجموعه انتظامی به یکی از امن‌ترین استان‌های کشور تبدیل شده و بسیاری از مهمانان و گردشگرانی که به این استان سفر کرده اند از وضعیت موجود رضایت داشتند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش، توجه به کارکنان انتظامی و حفظ شان و منزلت آنها را از دیگر برنامه‌های اولویت دار خود در استان ذکر کرد و گفت: همواره بر این اصل اعتقاد داشته‌ام که می توان با افزایش شان و مقام کارکنان، راندمان کاری آنها را در جهت خدمت گذاری بهتر به مردم ارتقاء بخشید.

وی متذکر شد: در این مدت پنج ساله تلاش شد تا ویژگی های اخلاقی و دینداری را در خود و کارکنان انتظامی استان تقویت کنیم چرا که این دو ویژگی پایه و اصول همه کارها هستند و اگر کسی از این خصایص برخوردار نباشد به توفیقی دست نمی‌یابد.

امان‌اللهی در پایان با تقدیر از همراهی عموم مردم و مسئولان با پلیس، از تک تک آنها حلالیت طلبید و ابراز امیدواری کرد که سیر ارتقاء امنیت در استان کرمانشاه همچنان تداوم یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار