مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

رمز موفقیت ایران اسلامی در ترویج سیره مقاومت است

سردار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» با بیان اینکه علی­‌رغم همه شرارت­‌های دشمن، ملت ایران اسلامی روی پای خود ایستاده و از آرمان­‌های انقلاب محافظت می‌­کنند، گفت: پیروزی جمهوری اسلامی در مبارزه با استکبار و ایادی آن و ثبات قدم مردم کشورمان در ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه، مرهون ترویج و پاسداشت سیره جهاد، شهادت و مقاومت است.
کد خبر: ۳۵۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ - 18June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، اولین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس شهرستان «کاشمر» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست اظهار داشت: مقام معظم رهبری علمدار حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس هستند. ایشان همواره چفیه را به عنوان نماد جهاد و مقاومت بر دوش دارند و گفتمان پایداری و مقاومت را به صورت مستمر بر زبان دارند.

وی ادامه داد: علی­‌رغم همه شرارت­‌های دشمن، ملت ایران اسلامی روی پای خود ایستاده است و از آرمان­‌های انقلاب محافظت می‌­کند و جبهه مقاومت را به پیش می‌­برد. این­ ایستادگی و پیروزی جمهوری اسلامی در مبارزه با استکبار و ایادی آن، مرهون ترویج و پاسداشت سیره جهاد، شهادت و مقاومت است.

این مسئول خاطرنشان کرد: جریان جهاد و مقاومت دائماً در تعارض با جریان رفاه، رکود و کنار آمدن با دشمن است. دشمنی استکبار پایان ندارد و هر روز مستمسکی وجود دارد. ملت ما هر چه قدر در برابر دشمن مستحکم باشد و فرهنگ اصیل اسلامی و فرهنگ مقاومت را تقویت و ترویج کند توطئه­‌های آنان نقش بر آب خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی افزود: علی­‌رغم همه محدودیت‌­ها و وجود برخی غفلت­‌ها، کوتاهی‌­ها و فراموش کاری­‌ها، عربده‌­کشی‌­های دشمنان انقلاب اسلامی راه به جایی نخواهد برد.

یوسفعلی‌زاده در ادامه به تشریح مأمویت­‌های اداره‌­کل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی پرداخت و گفت: پیگیری مأموریت­ اداره‌­کل در راستای حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس در شهرستان­‌ها و روستاها باید از طریق مردم صورت بگیرد. در هر شهری باید پرچمدار مأموریت­‌های دفاع مقدس وجود داشته باشد، بر همین اساس نمایندگی‌های حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس در شهرستان‌­ها راه‌­اندازی شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی تأکید کرد: تقویت دفاتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس در شهرستان‌­ها از طریق حمایت­‌های عالمانه و انقلابی مسئولان محلی باعث افزایش چندین برابری فعالیت­‌های حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت خواهد شد.

وی در ادامه اولویت­‌های کاری دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس در شهرستان‌­ها را بر شمرد و ابراز داشت: تدوین دانشنامه دفاع مقدس شهرستان­‌ها، تألیف کتاب­‌های خاطرات شفاهی و تاریخ دفاع مقدس، تقویت ساختار مردم نهاد نمایندگی اداره­‌کل و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس در شهرستان­‌ها مهمترین اولویت­‌های کاری دفاتر نمایندگی حفظ آثار به شمار می‌­روند.

این مسئول در پایان، تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری دانست.

در این نشست «خدامی» مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس شهرستان کاشمر و اعضای شورای هماهنگی حفظ آثار این شهرستان گزارشی از فعالیت­‌های صورت گرفته در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار