عیادت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان از نماینده گلستان در مجلس خبرگان رهبری

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان با حضور در منزل «آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی» نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری، از وی عیادت کرد.
کد خبر: ۳۵۰۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ - 19June 2019

عیادت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان از نماینده گلستان در مجلس خبرگان رهبریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان به همراه «حجت الاسلام حسین الوند» مسئول امور روحانیون اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس با حضور در منزل «آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی» نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری از وی عیادت کردند.

در این دیدار سردار ملک گزارشی از ماموریت ها و اقدامات انجام شده اداره کل در حوزه ایثار و شهادت و دفاع مقدس بیان کرد و آرزوی سلامتی و بهبود کامل ایشان را از خداوند متعال خواستار شد و ابراز امیدواری کرد که وی با به دست آوردن بهبودی کامل بتواند کماکان به نظام و کشور خدمت رسانی کند.

در ادامه آیت الله حسینی شاهرودی به بیان خاطرات خود در دوره آموزش نظامی در قم پرداخت و بر انجام برنامه های اعتقادی و دینی برای کارکنان، خانواده ها و کارکنان وظیفه تاکید کرد.

خاطرنشان می شود «آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی» متولد سال 1326 شمسی است. وی سه دوره نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری، عضویت هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آبادکتول، مدیریت مدرسه جعفری نجف، امامت جماعت شهرستان علی‌آبادکتول به مدت 18سال، مدیر و موسس حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) و مدرس حوزه و دانشگاه را در کارنامه اجرایی خود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار