رئیس دادگستری استان کرمانشاه:

امنیت، آبرو و اقتدار امروز مدیون خون شهداست

«محمد رضا عدالت خواه» گفت: افتخار داریم که در طلیعه هفته قوه قضائیه یک بار دیگر با شهدای عزیزمان پیمان ببندیم که پاسدار خون آنها هستیم چرا که امروز اگر امنیت، آبرو و اقتداری هست مدیون و محصول خون این شهداست.
کد خبر: ۳۵۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ - 22June 2019

امنیت ، آبرو و اقتدار امروز، مدیون خون شهداستبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، همزمان با اولین روز از هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش، رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضائی و جمعی از قضات و کارکنان با حضور در مزار شهدا با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کردند.

«محمد رضا عدالت خواه» رئیس دادگستری استان کرمانشاه در این مراسم ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت الله بهشتی و یارانش اظهار داشت: افتخار داریم که در طلیعه هفته قوه قضائیه یک بار دیگر با شهدای عزیزمان پیمان ببندیم که پاسدار خون آنها هستیم چرا که امروز اگر امنیت، آبرو و اقتداری هست مدیون و محصول خون این شهداست و در این مکان متبرک اعلام می کنیم که برای احقاق حق و عدل ثابت قدم هستیم و برای اقتدار ایران اسلامی روز به روز تلاش می کنیم.

وی یادآور شد؛ که امروز همه شاهدیم در زیر پرچم ولایت و با رهنمودهای مقام معظم رهبری آمریکا چگونه به زانو درآمده است و دست و پا می زند.

در ادامه رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار