فرماندار ویژه شهرستان بابل:

امر به معروف و نهی از منکر تمام سطوح جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد

فرماندار ویژه شهرستان بابل با بیان اینکه نباید نگاه ما در حوزه امر به معروف و نهی از منکر مناسبتی و فصلی باشد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر ضرورتی است که هر لحظه سطح‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
کد خبر: ۳۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳ - 01December 2014

امر به معروف و نهی از منکر تمام سطوح جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل، مهندس «رجب ملائی رئیسی» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در کلاس آموزشی امر به معروف و نهی از منکر ویژه اعضای شورای بسیج ادارات این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری بابل برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین موضوعاتی که امروز در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شاهدش هستیم، جهل برخی از افراد نسبت به اثرات مثبت این دو فریضه الهی است که اگر در جامعه بصورت کامل پیاده شود، شاهد اثرات مثبت آن در حوزه امنیت اجتماعی خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل افزود: امر به معروف و نهی از منکر موضوع بسیار جدی است که باید در جامعه مورد تأکید قرار گیرد به گونهای که مردم معروفات را به خوبی بشناسند و اعمال ناشایست هم در جامعه ناشناخته نباشند تا از آن دوری کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف والای امام حسین(ع) از قیام عاشورا، زنده کردن امر به معروف بود، گفت: امام حسین(ع) به اعتقاد بسیاری از مفسرین قرآن کریم همان نفس مطمئنه هستند و بزرگترین ویژگی این امام بزرگ که ایشان را به نفس مطمئنه تبدیل میکند، اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

این مسئول با بیان اینکه نباید نگاه ما در حوزه امر به معروف و نهی از منکر مناسبتی و فصلی باشد، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر ضرورتی است که هر لحظه سطحهای مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را تحت تاثیر قرار میدهد.

در ادامه این کلاس سرهنگ آقاجانی معاون پشتیبانی سپاه کربلا و نظافتی معاون دادستان بابل به تدریس نکات ضروری در حیطه آموزش امر به معروف و نهی از منکر در ادارات پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار