سردار میرشکار:

زمینه‌سازی حکومت حضرت مهدی (عج) مأموریت امروز ماست

یکی از فرماندهان دفاع مقدس که در جمع دانشجویان دانشگاه مازندران سخن می گفت با بیان اینکه امروزه ما باید فرهنگ درست عاشورا و محرم را در دنیا منتشر کنیم، گفت: زمینه‌سازی حکومت حضرت مهدی(عج) ماموریت امروز ماست.
کد خبر: ۳۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱ - 01December 2014

زمینه‌سازی حکومت حضرت مهدی (عج) مأموریت امروز ماست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، سردار «علیجان میرشکار» از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در جمع اساتید و دانشجویان این دانشگاه بیان داشت: نقش بیبدیل دانشجویان و اساتید دانشگاهها در شکلگیری، پیروزی، نظامسازی، تثبیت و اداره انقلاب را کسی نمیتواند، نادیده بگیرد.

وی با بیان اینکه بسیج همراه با انقلاب شکل گرفت و در همه صحنهها حضور داشت، اظهار داشت: بسیج مستضعفین در هشت سال دفاع مقدس بیشتر نمود و حضور داشت و اکنون نیز حضور بسیجیان در تمام عرصههای دیگر همچون دفاع مقدس است.

این فرمانده دفاع مقدس ادامه داد: هر کسی که دلش برای پیشرفت خود، ملت و نظام اسلامی میتپد و برای تلاش خود و پیشرفت نظام مقدس ارزش قائل بوده یک بسیجی است زیرا در همه صحنهها حضور دارد و مقابل استکبار ایستاده است.

وی بصیرت، اخلاص و عمل به موقع و به اندازه را از ویژگیهای بسیجیان دانست و گفت: دشمنان میدانند که اگر ارزشهای مکتب بسیجی آن گونه که در دفاع مقدس حاکم بود مطرح شود، با گذشت سی و چند سال از انقلاب اسلامی نخواهند توانست با تمام امکانات و تبلیغاتی که در اختیار دارند خللی در عزم راسخ ملت ایران به وجود آورند.

سردار میرشکار با بیان اینکه امروزه ما باید فرهنگ درست عاشورا و محرم را در دنیا منتشر کنیم، افزود: زمینهسازی حکومت حضرت مهدی(عج) ماموریت امروز ماست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار