نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی:

بزرگداشت شهدا به جامعه درس استقامت می­‌دهد

کریمی ­قدوسی گفت: حقیقت بزرگداشت شهید در فرهنگ ما، شناسایی راه حق و ثبات قدم در این مسیر، استقامت ورزیدن در جهت نیل به آرمان‌های والای قرآنی، ایثار، شهادت و فداکاری است.
کد خبر: ۳۵۱۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ - 27June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از تربت جام، در آستانه فرارسیدن سالگرد حادثه هفتم تیر، نخستین کنگره نکوداشت شهید «علی اکبر دهقان» نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی، با حضور «جواد کریمی قدوسی» نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، مسئوولین محلی، خانواده شهید دهقان و اقشار مختلف مردم در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد.

کریمی قدوسی در این مراسم اظهار داشت: حقیقت بزرگداشت شهید در فرهنگ ما، شناسایی راه حق و ثبات قدم در این مسیر، استقامت ورزیدن در جهت نیل به آرمان‌های والای قرآنی، ایثار، شهادت و فداکاری است.

وی افزود: ماه تیر یادآور مصیبت از دست دادن 72 یار انقلاب و همچنین ایجاد فرصت است. ۷۲ خدمتگزاری که حافظ انقلاب بودند و فقط به انگیزه دفاع از فضیلت‌های دین و مذهب گرد هم جمع شده بودند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس در پایان گفت: شهید «بهشتی» خطر نفوذ استکبار را به عنوان آخرین نکات دنیایی به زبان آوردند و به شهادت رسیدند. شهدای حادثه هفتم تیر با بهره­‌گیری از مبانی  قرآنی به ما درس تبیین خطر ناشی از نفاق و نفوذ در حکومت اسلامی را دادند. خطر نفوذ خطری است که انقلاب، ملت، امنیت، اقتصاد، فرهنگ و وحدت را تهدید می‌کند.

در ادامه این مراسم، «عزت الله دهقان» در سخنان کوتاهی در خصوص شجاعت و درایت شهید «علی‌­اکبر دهقان» در نطق‌های قبل از دستور این شهید والامقام در روزهای ابتدایی جنگ و در زمان عزل بنی صدر، مطالبی را بیان کرد.

در این همایش پیام «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی به کنگره شهید دهقان توسط «غلامرضا اسداللهی» قرائت شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار