پیکر‌های مطهر دو شهید گمنام در یگان تیپ ۸۳ امام جعفرصادق(ع) آرام گرفت

پیکر‌های مطهر دو شهید گمنام ۲۱ ساله ظهر امروز طی مراسم باشکوهی در محل یگان تیپ ۸۳ طلاب رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۳۵۲۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱ - 29June 2019

پیکر‌های مطهر دو شهید گمنام در یگان تیپ ۸۳ امام جعفرصادق(ع) آرام گرفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، تیپ ۸۳ طلاب رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) امروز میزبان دو شهید گمنام والامقام بود که پیش از ظهر همراه با پنج شهید بی نشان دیگر از حرم حضرت معصومه (س) تا میدان مصلای قم تشییع شده بودند.

پیکر‌های مطهر دو شهید بی نشان ۲۱ ساله مربوط به عملیات ایذایی والفجر۸، سال۶۴ در جزیره بوارین و عملیات کربلای پنج، سال ۶۵ در شلمچه، از میدان ارتش واقع در ابتدای بلوار غدیر بر روی دستان قشر‌های مختلف مردم و طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه و فرماندهان نیرو‌های مسلح تا محل تیپ ۸۳ تشییع و پس از برگزاری مراسم باشکوهی در این محل به خاک سپرده شدند.

حجت‎الاسلام عزت‌الله معتمد فرمانده تیپ ۸۳ طی سخنانی در این مراسم، اظهار داشت: عزت و امنیت و اقتدار ما مدیون شهدای گرانقدر است و ما باید راه نورانی شهدا را ادامه دهیم.

وی افزود: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا یعنی اینکه پشت سر ولایت، عزت و مقاومت و ایستادگی خود را که همان مرام شهداست، در برابر استکبار جهانی حفظ کنیم.

در این مراسم که با ذکر مصیبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) همراه بود، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و حجت الاسلام محمود ملکدار معاون حوزه‌های علمیه و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها