مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس:

فضای مجازی به محملی برای رساندن پیام انقلاب اسلامی تبدیل شده است

علی‌اصغر جعفری گفت: دشمن می‌خواست با ایجاد فضای مجازی، انقلاب اسلامی را در حوزه نرم‌افزاری تحت سیطره خود قرار دهد؛ اما امروز با حضور جوانان جهادگر و حرکت در مسیری که مقام معظم رهبری در حوزه فضای مجازی تبیین کرده‌اند، این فضا امروز به محملی قدرتمند برای رساندن پیام دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تبدیل شده است.
کد خبر: ۳۵۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ - 01July 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، علی‌اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صبح امروز (دوشنبه دهم تیر) در مراسم اختتامیه نخستین «جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» با اشاره به تشییع باشکوه ۱۵۰ شهید دوران دفاع مقدس در سراسر کشور اظهار داشت: مردم نشان دادند که شهدا را فراموش نخواهند کرد و پای عهدشان با شهدا هستند و هیچ‌گاه عرصه جهاد را خالی نخواهند گذاشت.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از فضای مجازی گفت: باید فرصت استفاده از فضای مجازی را برای رشد و تعالی فرهنگ انقلاب اسلامی مغتنم بشماریم و در این مسیر گام‌های بلند و موثرتری برداریم.

جعفری با تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت جوانان گفت: دشمن می‌خواست با ایجاد این فضا، انقلاب اسلامی را در حوزه نرم‌افزاری تحت سیطره خود قرار داده و یا به نوعی ما را غافلگیر کند، اما امروز با حضور جوانان جهادگر و حرکت در مسیری که مقام معظم رهبری در حوزه فضای مجازی تبیین کرده‌اند، این فضا امروز به محملی قدرتمند برای رساندن پیام دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افزود: دشمن در حوزه نرم‌افزاری نتوانست به آنچه که می‌خواست دست یابد و این در واقع تجلی آرمان‌های شهدا و پیروی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است. امروز خوشبختانه در حوزه فضای مجازی جزو ۱۰ کشور پیشگام جهان هستیم و از این ظرفیت بزرگ نهایت استفاده را خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: امروز از فعالان عرصه مجازی در بخش مردمی تجلیل خواهیم کرد و همچنین از بازی انهدام ۳ نیز رونمایی و تجلیل بعمل خواهیم آورد.

جعفری در خصوص بازی رایانه‌ای انهدام ۳ گفت: این بازی با مشارکت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با همکاری شرکت «گستر بنیسی» ساخته شده است؛ که برای ساختن آن پنج سال زحمت کشیده شده که امیدواریم بتواند بخشی از نیاز‌های ما را در حوزه بازی تامین کند.

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: در پایان این مراسم با حضور سردار کارگر از یکی از تالار‌های زیبای مجموعه موزه رونمایی خواهد شد که به مناسبت سالروز آزادسازی شهر مهران، به همین نام مزین شده است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار