امیر سرتیپ حیدری مطرح کرد؛

ولایت مداری، ولایت محوری و شایسته سالاری سه محور فرماندهی در نیروی زمینی

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: فرماندهی در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر سه پایه ولایت مداری، ولایت محوری و شایسته سالاری استوار است.
کد خبر: ۳۵۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ - 04July 2019

به گزارش خبرنگار دفاعی‌ امنیتی دفاع‌پرس، «امیر سرتیپ کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش «اجابت خورشید» اظهار داشت: مقام معظم رهبری امروز پرچم نظام اسلامی را به دوش گرفته اند و ما نیز برای رسیدن به ساحل سلامت باید از ایشان تبعیت کنیم و همچنان که تا امروز در این مسیر بودیم همواره ثابت قدم بمانیم.

وی در ادامه گفت: ولایت مداری اصل و پایه در فرماندهی نیروی زمینی است. فرماندهی در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر سه پایه ولایت مداری، ولایت محوری و شایسته سالاری استوار است. در سوره حمد این سه اصل مستتر است که باید به درک آن اهتمام داشته باشیم. صراط مستقیم همان پیامبر خدا و امامان معصوم و در غیاب آن‌ها شخص ولی فقیه است. ما باید شاکر ولایت فقیه باشیم و شرط شاکر بودن مطیع بودن و درست عمل کردن در همه شئون است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص اقتدار نظام اسلامی ایران توضیح داد: ما از اقتداری با مقیاسی وسیع برخوردار هستیم که هندسه قدرت جهان را تغییر داده است. باید هندسه قدرت در نظام اسلامی را درک کرد که همان شخص عظمای ولایت است. بیانات ولایت فقیه منبعث از آیات و رویات و سیره اهل بیت است و باید توحه داشت که شخص ولی فقیه راه را روشن می‌کند. در کنار این رکن مهم مردم نیز در هندسه قدرت نقش اساسی دارند. ملت بزرگ ایران با روحیه ولایت مداری اقتدار را حفظ کرده‌اند. نیروهای مسلح ما نیز از بطن مردم هستند. امروز اقتدار ایران اسلامی ما ریشه در شهادت طلبی و شهید پروری نیروهای مسلح و ملت است.

امیرسرتیپ حیدری در ادامه گفت: دشمنان اسلام درک قدرت ولایت فقیه را ندارند. همه قدرت‌های بزرگ دنیا که دشمنی دیرینه‌ای با ملت ایران دارند سعی دارند علیه ما بازدارندگی ایجاد کنند. ما همواره بدون عقب نشینی پیش‌رفتیم و دشمنان با همه توان خود بخصوص در بحث تحریم سعی دارند در اقتدار ما خلل ایجاد کنند اما با تدبیر رهبر انقلاب و تبعیت مردم از ولی فقیه اجازه نمی‌دهیم آنها در این مسیر پیروز شوند.

انتهای پیام/ ۱۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار