سردار سدهی:

پیروزی ایران در جبهه مقاومت حاصل تدبیر ولی فقیه و بصیرت مردم است

ریاست دفتر ارتباطات نیروهای مسلح گفت: دشمنان با طرح عنوان جعلی دولت اسلامی شام و عراق سعی داشتند تا ایران اسلامی و جبهه مقاومت را در تنگنا قرار دهند که با تدبیر ولی فقیه و بصیرت مردم موفق نشدند.
کد خبر: ۳۵۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ - 04July 2019

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس سرتیپ دوم پاسدار «عباس سدهی» ریاست دفتر ارتباطات نیروهای مسلح در همایش «اجابت خورشید» با اشاره به مقوله شهادت طلبی و شهید پروری اظهار داشت: اگر بخواهیم وارد بحث شهدا شویم باید نقش اثر گذار آنها را در پیشبرد اهداف انقلاب بررسی کنیم.

وی ادامه داد: در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ در شرایطی پیروز شدیم که به لحاظ بین‌المللی جهان در دو قطب کمونیست و لیبرالیسم قرار داشت. این دو قدرت مناسبات سیاسی را رقم می‌زدند. در میان این دو قطب ایران اسلامی قطب سومی را ایجاد کرد. اردوگاه شرق و غرب در کنار هم قرار گرفتند و جنگ تحمیلی را علیه ایران اسلامی به راه انداختند و خون شهدا و ایثارگری‌های جانبازان توانست ما را در برابر شرق و غرب به پیروزی برساند.

وی در ادامه گفت: نقش خون شهید یکی از مولفه‌های اقتدار نظام اسلامی ایران در ۴۰ سال اخیر است که برکات آن را در عرصه جهانی شاهد هستیم. بعد از فرو پاشیدن بلوک شرق دو قطب استعمار و انقلاب اسلامی ایران شکل دیگری به خود گرفت. در سه دهه اخیر وقتی دشمن دید نمی‌تواند با جنگ وارد میدان شود و به ایران ضربه بزند با جنگ نرم علیه کشور ما وارد میدان شدند. در همه سطوح و با همه توان روند توطئه علیه ایران اسلامی در حال رشد است، فتنه سال ۱۳۸۸ نمونه تلاش‌های دشمن برای از میان بردن نظام جمهوری اسلامی ایران است که با تدبیر ولی فقیه و بصیرت مردم موفق نشدند.

سرتیپ دوم پاسدار سدهی عنوان کرد: آنها با همه توان سعی دارند که جبهه مقاومت را در غرب آسیا از میان ببرند. دشمنان با طرح عنوان جعلی دولت اسلامی شام و عراق سعی کردند تا ایران اسلامی را در تنگنا قرار دهند که در این زمینه هم توفیقی به دست نیاوردند. اغلب سیاستمداران غرب باور دارند که ایران نباید وارد مساله سوریه شوند. اما نگاه رهبر انقلاب عکس این مساله بود و ایشان تاکید داشتند که این توطئه باید درهم شکسته شود.

وی در ادامه گفت: آمریکایی که در ابتدای انقلاب سعی در براندازی نظام داشت با ائتلاف با ۸۲ کشور و صرف هزینه‌های فراوان تلاش داشت تا ایران را از مساله سوریه حذف کند که به اعتراف دولت‌مردان‌شان نتوانست. همه این دستاوردها نتیجه اقتدار ایران اسلامی بود. حضور ایران در جبهه مقاومت و تقدیم شهدای مدافع حرم در اقتدار کشور بزرگ ایران اسلامی بسیار موثر است. شکست مادی و سیاسی آمریکا که نمونه آن را در سفر ترامپ به عراق که شبانه و چراغ خاموش انجام شد نشان دهند قدرت جبهه مقاومت است.

ریاست دفتر ارتباطات نیروهای مسلح بیان داشت: بعد از شکست آمریکا در این موضوع مساله معامله قرن مطرح می‌شود. اما جوانان فلسطینی و قدرت جبهه مقاومت اجازه نخواهد داد این سناریوی شیطانی به سرانجام برسد. خون شهدای مدافع حرم طرح‌های استکبار جهانی علیه اسلام را با شکست مواجه کرده و در آینده نیز با شکست مواجه خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۱۶۱

نظر شما
پربیننده ها