سردار طاهری خبر داد؛

کشف یک تُن و 899 کیلو مواد افیونی در «هیرمند»

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند حرفه‌ای قاچاق و کشف یک تُن و 899 کیلوگرم مواد افیونی در شهرستان «هیرمند» خبر داد.
کد خبر: ۳۵۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷ - 06July 2019

کشف یک تُن و 899 کیلو مواد افیونی در «هیرمند»به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمد طاهری» جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر جابه‎جایی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهرستان هیرمند موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان هیرمند با همکاری تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم پوششی با اقدامات گسترده تخصصی و رصد منطقه، موفق شدند ظهر روز گذشته مسیر تردد قاچاقچیان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را زمین‌گیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات ضمن دستگیری دو قاچاقچی در پاک‌سازی منطقه، یک تن و 798 کیلو و 100 گرم تریاک، 67 کیلوگرم هروئین و 33 کیلو و 900 گرم سایر مواد مخدر کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند قاچاق خاطرنشان کرد: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی باند‌های قاچاق، سوداگران مرگ در امان نخواهند بود؛ چراکه چشمان تیزبین پلیس، هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار