شلیک چهار موشک زلزال یک به مواضع ائتلاف سعودی در جنوب یمن

ارتش یمن اعلام کرد که چهار موشک بالستیک از نوع زلزال یک را به مواضع نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی در تعز شلیک کرده‌ است.
کد خبر: ۳۵۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳ - 06July 2019

شلیک چهار موشک زلزال یک به مواضع ائتلاف سعودی در جنوب یمنبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ارتش یمن شامگاه شنبه (۱۶ تیر) از شلیک چهار فروند موشک از زلزال یک به مواضع نیروهای متجاوز به این کشور خبر داد.

شبکه المسیره گزارش داد که ارتش یمن با این موشک‌ها مواضع «نیروهای مزدور» ائتلاف سعودی را در منطقه «الوازعیه» تعز (جنوب) هدف قرار داده و بر اثر آن شماری از متجاوزان کشته یا زخمی شده‌اند.

شهر تعز و برخی ار مناطق آن در کنترل نیروهای دولت نجات ملی یمن (صنعاء) است و تلاش‌های ائتلاف سعودی طی ماه‌های گذشته برای اشغال این شهر شکست خورده است.

ارتش یمن بامداد امروز شنبه نیز از موشک‌های بالستیک زلزال علیه مواضع متجاوزان استفاده کرد و دو فروند از این نوع موشک را به مواضع نیروهای تحت امر ائتلاف سعودی در «الجحملیه» تعز شلیک کرد و پس از آن، این مناطق را زیر آتش توپخانه‌ای خود قرار داد.

یمن از ابتدای سال ۹۴ آماج حملات هوایی و زمینی ائتلاف عربی ضد یمن به رهبری عربستان سعودی است و این ائتلاف حمایت از دولت مستعفی یمن را بهانه‌ای بر حمله به این کشور فقیر عربی قرار داده است. نتیجه این حملات چیزی جز کشتار نزدیک به ۵۰ هزار نفر یمنی که ۷۵۰۰ نفر از آن‌ها کودک بوده، برای متجاوزان نداشته است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها