فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خبر داد؛

برگزاری کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر در دی امسال

سردار «علی رزمجو» گفت: اجلاسیه نهایی کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر دی سال جاری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۳۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶ - 07July 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز در همایش  دهیاران و شهرداران استان بوشهر اظهار داشت: کنگره سرداران 2 هزار شهید استان بوشهر 14 سال قبل در مرکز استان برگزار شد و در حال حاضر دو ستاد سیاست‌گذاری به ریاست نماینده ولی فقیه و ستاد اجرایی به ریاست استاندار تشکیل شده و اجلاسیه نهایی کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر دی سال جاری برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از راه‌های ماندگاری و اقتدار مکتب حیات بخش اسلام و اهداف و آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، زنده نگه داشتن روحیه ایثار و فداکاری است، گفت: در همین راستا 20 کمیته کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر در سال 97 تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرده است.

رزمجو از برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان در دی سال جاری خبر داد و گفت: این اجلاسیه با همکاری همه جانبه نیروهای کشوری، لشکری و شورای سیاست گذاری برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه شهدا در حوزه های مختلف بیان داشت: هر کس در حوزه استحفاظی خود و در حد توان خود شهر و روستا را با فضای عطرآگین شهدا مزین کند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: انتظار می‌رود که در شهرها و روستاهای استان بوشهر هم عمران و آبادانی و پیشرفت داشته باشیم و هم فضای شهادت و ایثار و مقاومت وجود داشته باشد.

رزمجو ساخت تندیس شهدای شاخص هر شهر و روستا، ساخت و نصب تابلو در میادین و معابر عمومی در راستای معرفی بوشهر در مقابله با استعمار و استثمار انگلیس و امریکا و معرفی شهدای استان، نقاشی‌های ماندگار بر روی ساختمان‌های مرتفع ورودی، خروجی و داخل شهر به منظور ادامه راه شهدا، نامگذاری خیابان‌ها، کوچه‌ها و اماکن فرهنگی، ورزشی به نام شهدا، ترمیم و بازسازی تابلوها و تصاویر شهدا، افتتاح پروژه‌ها به نام شهدای آن محل را از شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خواستار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار