برگزاری میزگرد ظرفیت‌های گردشگری دفاع مقدس در دزفول

اولین میزگرد تخصصی بررسی ظرفیت‌های گردشگری حوزه دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ - 08July 2019

برگزاری میزگرد ظرفیت های گردشگری دفاع مقدس در دزفول

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، اولین میزگرد تخصصی بررسی ظرفیت‌های گردشگری حوزه دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول برگزار شد.

در این میزگرد که با حضور شهردار، رئیس میراث فرهنگی و گردشگری، مسئول فرهنگی، هنری ناحیه مقاومت بسیج، مدیر روابط عمومی پایگاه چهارم شکاری ارتش و چندین نفر از هنرمندان و نویسندگان حوزه دفاع مقدس برگزار شد، ظرفیت‌های گردشگری شهر دزفول در این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

سرهنگ پاسدار «بهزاد جولایی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول در این جلسه اظهار داشت: سالیانه میلیون‌ها نفر تحت عنوان راهیان نور از اقصی نقاط کشور به خوزستان سفر می‌کنند، اما تا به حال ما نتوانسته‌ایم به گونه‌ای عمل کنیم که از این ظرفیت عظیم انسانی بهره‌های لازم را ببریم.

وی ظرفیت گردشگری شهر مقاوم دزفول را بسیار بالا دانست و افزود: مبلمان شهری دزفول به عنوان پایتخت مقاومت و شهر نمونه کشور باید به گونه‌ای طراحی و اجرا شود که بتوانیم گردشگران حوزه‌های مختلف را جذب کنیم.

جولایی در پایان از تکمیل فاز دوم مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس دزفول خبر داد و گفت: محتوای غنی و فرهنگی این مرکز نیز می تواند به بحث گردشگری دزفول در حوزه دفاع مقدس کمک کند به شرطی که نهادهای مختلف فرهنگی و هنری بتوانند از این ظرفیت بهره جسته و محتوای مدنظرشان را در این مرکز به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار