گام دوم/ رئیس اداره هنر و ادبیات سپاه پاسداران:

اصحاب رسانه اهداف انقلاب اسلامی را به جامعه معرفی کنند

حسین قنادیان گفت: اصحاب رسانه و هنر باید تلاش کنند تا اهداف انقلاب اسلامی را معرفی و در جامعه امیدآفرینی کنند.
کد خبر: ۳۵۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸ - 15July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کرمان، «حسین قنادیان» رئیس اداره هنر و ادبیات سپاه پاسداران امروز در جلسه بازخوانی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با حضور اصحاب هنر و رسانه با اشاره به اینکه بخش اصلی بیانیه گام دوم پیرامون ترسیم چشم‌انداز آینده جمهوری اسلامی است اظهار داشت: هدف اصلی در این بیانیه رسیدن به تمدن نوین اسلامی و آماده سازی زمینه ظهور ولی عصر (عج) است.

رئیس اداره هنر و ادبیات سپاه پاسداران با بیان اینکه در این چشم‌انداز به گونه‌ای دیگر برای افراد جوان هم اهدافی بیان شده است افزود: به دلیل اینکه جوان تجربه زیادی کسب نکرده و ممکن است در تصمیم گیری های خود دچار اشتباه و حتی گمراهی شود و بایستی چشم‌انداز برای جوانان تبیین شود تا این نسل مهم هدف خود را بشناسند.

وی تصریح کرد: جامعه ما پیروزی انقلاب و ساخت نظام را پشت سر گذاشته است و درحال حاضر در مرحله دولت‌سازی اسلامی هستیم که متاسفانه هنوز نتوانستیم آن طور که اسلام خواسته آن را محقق کنیم و باید علت تحقق نشدن این مسئله بررسی شود.

قنادیان با بیان اینکه ایران در یک دوره از تاریخ تحت استعمار دولت های غربی و به خصوص آمریکا قرار داشت افزود: ما در بسیاری از مسائل حتی قدرت تصمیم گیری نیز نداشتیم و امروز به برکت انقلاب اسلامی، خود دشمنان اذعان دارند که هیچکس از بیرون کشور نمی‌تواند چیزی را به ما تحمیل کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به گونه‌ای سیاه‌نمایی کرده که ما از ظرفیت‌های خوبی که داریم غافل شده‌ایم افزود: این کار باعث شده نقاط قوت خود را کوچک و نقاط ضعفمان را بزرگ ببینیم و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این را یک تهدید و آسیب معرفی می‌کنند و ترسی که دشمن به مردم تزریق می‌کند، با ایمان به خدا از بین خواهد رفت.

رئیس اداره هنر و ادبیات سپاه پاسداران با اشاره به اینکه وجود مشکلات و نارسایی‌ها در بخش های اجتماعی، اقتصادی و اجتماعی را همگی قبول داریم افزود: با نگاه به گذشته و با کسب تجربه می‌توانیم براین مشکلات غلبه کنیم و جوانان ما امیدوارانه در راه پیشرفت و اعتلای کشور گام بردارند.

قنادیان بیان داشت: یکی از آسیب‌های جامعه ما عدم تحقق اهداف انقلاب است و متاسفانه جامعه ما و به خصوص نسل جوان الگوهای خود را گم کرده و به سمت انتخاب الگوهای غربی و غیر اسلامی رفته اند.

وی با اشاره به اینکه تفاوت جامعه ما با دیگر جوامع در مدیریت اسلامی است افزود:باید نسبت به دشمن حساسیت داشته باشیم، چون آنها مخالف تشکیل حکومت اسلامی در کشور ما هستند و از آنجا که ذات فرهنگ ما ظلم و ذلت را نمی پذیرد شما اصحاب رسانه و هنر باید تلاش کنید تا بتوانید اهداف انقلاب اسلامی را معرفی و در جامعه امیدآفرینی کنید.

رئیس اداره هنر و ادبیات سپاه پاسداران با اشاره به اینکه روح بیانیه گام دوم انقلاب استقامت است بیان داشت: دشمن در ذهن مردم این را القا می‌کند که مقاومت همان جنگ است در حالی که استقامت به معنای تلاش کردن است و این تعریف را باید در ذهن مردم قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار