مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان:

دومین مسابقه ماهانه رسانه‌ محور سازمان بسیج رسانه گیلان برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان به برگزاری دومین مسابقه ماهانه رسانه‌ محور سازمان بسیج رسانه گیلان اشاره کرد و گفت: این مسابقه با محوریت انعکاس دستاوردها و تبیین آرمان‌های بسیج و همچنین اهداف قیام میرزاکوچک جنگلی در آذرماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷ - 04December 2014

دومین مسابقه ماهانه رسانه‌ محور سازمان بسیج رسانه گیلان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، روحالله جهاندیده با بیان اینکه ترویج اهداف و آرمانهای بسیج در جامعه نقش موثری در نهادینه کردن این فرهنگ در عموم مردم دارد، اظهار کرد: فرهنگ بسیج به عنوان بازوان پر قدرت ایران اسلامی باید در همه عرصهها گسترش یابد.

وی به برگزاری دومین مسابقه ماهانه رسانهمحور سازمان بسیج رسانه گیلان در آذرماه اشاره کرد و گفت: این مسابقه با محوریت انعکاس دستاوردها و تبیین آرمانهای بسیج و همچنین اهداف و ابعاد مختلف قیام میرزاکوچک جنگلی برگزار میشود.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با تاکید بر اینکه شرکت در این مسابقه نیازمند پوشش اخبار حوزه مفهومی بسیج توسط رسانههای مکتوب و مجازی استان است، تصریح کرد: اولویت در تقدیر رسانهها، تهیه بولتن خبری ویژه این ایام است.

وی با اشاره به برنامه تقدیر ماهانه از رسانههای فعال در حوزه پوشش اخبار فرهنگی، تاکید کرد: این طرح با فراخوان ارسال بولتن اخبار هر رسانه با موضوعات خاص برای هر ماه به اطلاع رسانههای مکتوب و مجازی استان میرسد.

جهاندیده تصریح کرد: رسانههای استان تا 10 دی ماه93 فرصت دارند، آثار خود با مضمون اخبار مفهومی پیرامون بسیج و اهداف آن در جامعه و همچنین ابعاد مختلف قیام میرزاکوچک جنگلی را آماده و به سازمان بسیج رسانه استان گیلان ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان خاطرنشان کرد: مدیران رسانههای استان باید بولتنهای خبری خود را از طریق آدرس پستی رشت، ابتدای شهرک امام خمینی(ره)، جنب سپاه قدس گیلان، ساختمان اقشار و متخصصین، طبقه سوم، سازمان بسیج رسانه استان گیلان ارسال کرده و یا به شکل PDFبه آدرس basij.resane.gilan@chmail.ir بفرستند.

وی تصریح کرد: همچنین رسانهها جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره 33182305 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار