یادداشت/ کوروش زارعی

گاندو افشاگر نفوذ فرهنگی و سیاسی است

یکی از قوی‌ترین سریال‌های سیمای جمهوری اسلامی در نشان دادن چهره پلید و ریاکارانه استکبار جهانی، در فیلم گاندو به نمایش درآمده است.
کد خبر: ۳۵۴۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳ - 20July 2019

گاندو افشاگر نفوذ فرهنگی و سیاسی استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «کوروش زارعی» مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و نویسنده، کارگردان، و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است که بازی در نقش «لاوی» در سریال «یوسف پیامبر (ع)» یکی از نقش‌آفرینی‌های این بازیگر در تلویزیون است.

زارعی همچنین در سریال «کیمیا» به کارگردانی «جواد افشار» همکاری داشته است. وی یادداشتی کوتاهی در مورد سریال «گاندو» نوشته و در اختیار خبرگزاری دفاع مقدس قرار داده است که در ادامه می‌خوانید:

«با آشنایی مختصری که این‌جانب در 30 ساله اخیر از هنرهای نمایشی دارم، می‌خواهم عرض کنم که گاندو از حیث فیلمنامه‌ای و پرداخت در اجرا و کارگردانی بسیار منسجم و مستحکم بود، «جواد افشار» در انتخاب عوامل و بازیگران اصلی بسیار هوشمندانه عمل کرده و در هدایت درست بازیگران بسیار موفق بود، دکوپاژ درست، استفاده ازجلوه‌های تصویری و بصری زیبا در کارگردانی، از دیگر ویژگی‌های کارگردانی این سریال پر بیننده بود.

در یک کلام جواد افشار به خوبی از پس روایت درست داستان سریال برآمد و بیننده‌های تلویزیون را با خود همراه کرد و توانست با آنها ارتباط برقرار کند و پای جعبه جادویی تلویزیون بنشاند و آنها را جذب سریال خود کند. به همین خاطر همه جا صحبت از گاندو بود. این فیلم یکی از مصادیق فرمایشات حضرت آقاست که فرمودند هر چیزی که در قالب هنر بگنجد ماندنی خواهد بود و گاندو در تاریخ سیاسی و فرهنگی کشورمان ماندگار شد. چه خوب فرمودند امام خمینی (ره) که اگر سپاه نبود،  کشور هم نبود و این فیلم یکی از مصادیق بحق فرمایشات امام راحل است.»

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار