سردار هادیانفر:

سامانه‌ هشدارهای جاده‌ای راه‌اندازی می‌شود

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: سامانه هشدارهای جاده‌ای با کمک صدا و سیما و وزارت راه راه‌اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ - 24July 2019

سامانه‌ هشدارهای جاده‌ای راه‌اندازی می‌شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «سیدکمال هادیانفر» رئیس پلیس راهور ناجا صبح امروز در مراسم افتتاح استودیوی رادیویی و تلویزیونی پلیس پایتخت با بیان اینکه رسانه‌ها نقش انکارناپذیری در ارتباط با مردم دارند، اظهار داشت: ما نیازمند ارتباط بیشتر با مردم هستیم.

وی با اشاره به اینکه انضباط ترافیکی ما خوب است، گفت: امروز انضباط ترافیکی ما در تراز انقلاب اسلامی نیست. سال گذشته 17 هزار نفر در جاده‌ها جان خود را از دست دادند و 365 هزار نفر مجروح شدند که چنین وضعی، زیبنده کشور ما نیست‌.

سردار هادیانفر با بیان اینکه همه دستگاه‌ها در کاهش تصادفات نقش دارند، افزود: 33 دستگاه در این زمینه نقش اساسی دارند که باید به آن پایبند باشند.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه امروز 27 درصد جان‌باختگان عابران پیاده هستند که هشت درصد آن کودکان هستند، گفت: در سه ماهه اخیر بیش از چهار هزار نفر جان خود را از دست دادند و 13 هزار نفر مجروح شدند.

وی عنوان کرد: سامانه هشدارهای جاده‌ای با کمک صدا و سیما و وزارت راه راه‌اندازی خواهد شد و امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار