سردار «اشتری» خبر داد؛

برخورد پلیس فتا با هرگونه تخلف در فضای مجازی/ راه‌اندازی اینترنت ملی در کاهش جرائم مؤثر است

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: پلیس فتا با تمام توان و قدرت خود امروز پای کار است و هر نوع تخلفی که در فضای مجازی صورت می‌گیرد را شناسایی و با متخلفان برخورد می‌کند.
کد خبر: ۳۵۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ - 05August 2019

پلیس فتا با تمام قدرت با هرگونه تخلف در فضای مجازی برخورد می‌کندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با «آنا»، با انتقاد از عدم مدیریت فضای مجازی از سوی مسئولان متولی، اظهار داشت: متأسفانه این فضا به مکانی برای بروز جرائم مختلف تبدیل شده است و علی‌رغم اقدامات گسترده پلیس فتا در راستای رصد این فضا و برخورد با متخلفان، جرائم رخ داده در فضای مجازی رو به افزایش است.

وی ادامه داد: درحال حاضر هر نوع تخلفی در فضای مجازی صورت می‌گیرد و طبیعی است که مسئولان متولی باید به این عرصه توجه ویژه‌تری داشته باشند و با اقدامات خود این فضا را مدیریت کنند؛ اگر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی که مکانی برای بروز جرائم شده‌اند را به حال خود رها کنیم، نتایج نامناسب آن را در جامعه مشاهده خواهیم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی، راه‌اندازی اینترنت ملی را در زمینه مدیریت فضای مجازی و در نتیجه کاهش جرائم تأثیرگذار عنوان کرد و اظهار کرد: پلیس فتا با تمام توان و قدرت خود امروز پای کار است و هر نوع تخلفی که در فضای مجازی صورت می‌گیرد را شناسایی و با متخلفان برخورد می‌کند.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: امروزه شاهد این هستیم که دشمنان از این فضا برای ترویج فساد در جامعه استفاده می‌کنند لذا نیروی انتظامی اهتمام ویژه‌ای به رصد فضای مجازی دارد و با هر نوع ترویج فساد برخورد می‌کند. شناسایی برخی از گروه‌های ترویج فساد در فضای مجازی و انهدام گردانندگان آن گواهی بر رصد کامل مأموران ناجا بر فضای مجازی است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها