مسافران نمایشگاه کتاب فرانکفورت مشخص شدند

هفتاد و یکمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت از ۲۴ تا ۲۸ مهر برگزار می‌شود. از این رو اعضای گروه اعزامی ارشاد به این نمایشگاه مشخص شد.
کد خبر: ۳۵۶۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ - 05August 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، هفتادویکمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت از ۲۴ تا ۲۸ مهر برگزار می‌شود.

ایران در این دوره از نمایشگاه نیز حضور دارد. ناشران، تشکل‌های نشر و آژانس‌های ادبی نیز نمایندگان خود را برای تعامل بیشتر به این رویداد اعزام می‌کنند.

در این دوره از نمایشگاه که در مهر سال‌ جاری برگزار خواهد شد، از موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی و وزارت ارشاد افرادی، چون قادر آشنا مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی، غلامرضا نوعی از موسسه نمایشگاه‌ها، محسن عموشاهی از موسسه نمایشگاه‌ها، وحید توکلی روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی و سیدمحمد طباطبایی روابط عمومی معاونت فرهنگی در فرانکفورت حضور می‌یابند.

از سوی دیگر برخی ناشران و آژانس‌های ادبی و چهره‌هایی، چون افشین شحنه تبار مدیر انتشارات شمع و مه، داوود میم باشی از سوی انتشارات خانه هنرمندان، احمد ساکی انتشارات عصر گویش، سیامک قوامی، جعفری اقدم مدیر آژانس ادبی پل، احمد ذوعلم مدیر آژانس ادبی دایره مینا، مسعود گلابی مدیر انتشارات شهر قلم، رونق از سوی انجمن ناشران دانشگاهی، محمدعلی شادزاد از سوره مهر، نریمانی و محمود اسماعیلی و... در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

نمایشگاه کتاب فرانکفورت (FBF) از ۲۴ تا ۲۸ مهر ۱۳۹۸ در شهر فرانکفورت کشور آلمان برگزار می‌شود.

در نمایشگاه کتاب فرانکفورت هفت هزار غرفه دار از بیش از ١٠٠ کشور و بیش از ٢٨٦ هزار بازدیدکننده در مدت پنج روز در این رویداد شرکت می‌کنند. نمایشگاه کتاب فرانکفورت به عنوان مهم‌ترین نمایشگاه کتاب در دنیا، برای معاملات و تجارت بین المللی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار