امام جمعه تبریز:

خدمات بسیج سازندگی فراموش نشدنی است/ نیروهای مسلح در دل مردم جای دارند

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: در طول سال‌های گذشته بسیج سازندگی در حمایت از محرومان و کمک به آسیب دیدگان تلاش‌های ارزنده و فراموش نشدنی کرده است.
کد خبر: ۳۵۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸ - 06August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل‌هاشم» امام جمعه تبریز عصر امروز در همایش جهاد عاشورائیان و افتتاح بیش از 670 پروژه عمرانی، اقتصاد مقاومتی و سازندگی اظهار داشت: یک روزی در این کشور جهاد سازندگی فعالیت داشت و کارهای ارزشمندی در اوایل انقلاب مخصوصا در حوزه محرومیت زدایی انجام شد؛ جهاد خیلی کار کرد و خدمات جهاد نباید فراموش شود.

وی افزود: بسیج سازندگی در سال‌های گذشته کارهای ارزشمندی انجام داده و سپاه عاشورا هم در ماجرای سیل ابتدای سال با کمک مردم عزیز زحمات زیادی متحمل شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه نیروهای مسلح در دل مردم جا دارند، گفت: محبوبیت سپاه، ارتش، بسیج و همه نیروهای مسلح ما مثال زدنی است؛ مردم می‌بینند که نیروهای مسلح در همه مشکلات در کنار آنان هستند و به همین خاطر همیشه از برادران خود در نیروهای مسلح خاطرات خوبی دارند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم به تشریح اهمیت محرومیت زدایی در کشور پرداخت و عنوان کرد: هر کاری در کشور صورت می‌گیرد باید با هدفِ کمک به مردم و فقرا باشد و جمهوری اسلامی موظف است تمام امکانات خود را برای محرومیت زدایی بسیج کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار