سردار مهماندار:

سال گذشته ۶۵۶ نفر در حوادث ترافیکی تهران کشته شدند

رییس پلیس راهور فاتب گفت: سال گذشته ۶۵۶ نفر در حوادث ترافیکی تهران جان خود را از دست دادند که یکی از علل اصلی آن سرعت غیر مجاز بوده است‌.
کد خبر: ۳۵۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲ - 07August 2019

سال گذشته ۶۵۶ نفر در حوادث ترافیکی تهران کشته شدندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار محمدرضا مهماندار رییس پلیس راهور فاتب در کارگاه بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ویژه رانندگان متخلف سرعت غیر مجاز با بیان اینکه سرعت غیرمجاز یکی از دلایل اصلی تصادفات رانندگی است، اظهار داشت: هر چقدر سرعت بالا باشد حادثه سخت‌تر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه سازمان بهداشت جهانی حوادث ترافیکی را یکی از مهم‌ترین علل کشته‌ها در جهان می‌داند، گفت: سال گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جان خود را در حوادث ترافیکی از دست دادند.

سردار مهماندار خاطرنشان کرد: سال گذشته ۶۵۶ نفر در حوادث ترافیکی تهران جان خود را از دست دادند که یکی از علل اصلی آن سرعت غیر مجاز بوده است‌.

رئیس پلیس راهور فاتب با بیان اینکه در دوره قبل ۲۵۰ نفر از رانندگانی که سرعت غیر مجاز داشتند در کارگاه‌های آموزشی حضور پیدا کردند، گفت: متاسفانه با توجه به آموزش‌های داده شده چهار نفر تخلف سرعت غیرمجاز داشتند که پرونده برای آن‌ها تشکیل و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

سردار مهماندار گفت: پلاک به نام هر کسی باشد مسئولیت و عواقب تخلفات بر عهده صاحب پلاک خواهد بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار