همزمان با سالروز شهادت امام محمدباقر(ع)؛

آئین بزرگداشت شهید«مرتضی رستگار» در باغملک برگزار شد

آئین بزرگداشت شهید«مرتضی رستگار» از شهدای دفاع مقدس استان خوزستان همزمان با سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) با حضور اقشار مختلف مردم، روحانیون، بسیجیان، ایثارگران، رزمندگان اسلام، جوانان و نوجوانان انقلابی در شهر باغملک برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱ - 09August 2019

آئین بزرگداشت شهید«مرتضی رستگار» در باغملک برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، آئین بزرگداشت شهید «مرتضی رستگار» از شهدای دفاع مقدس استان خوزستان عصر امروز و همزمان با سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) با حضور اقشار مختلف مردم، روحانیون، بسیجیان، ایثارگران، رزمندگان اسلام، جوانان و نوجوانان انقلابی در شهر باغملک برگزار شد.

در این برنامه معنوی اقشار مختلف مردم به همراه خانواده شهدا حضور داشتند و به دلیرمرد خوزستانی شهید «مرتضی رستگار» ادای احترام کردند.

پخش فیلم از دوران دفاع مقدس، مداحی و نوحه ثرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و برپایی ایستگاه کودک نیز از برنامه‌های دیگر آئین بزرگداشت شهید رستگار در شهر باغملک بود.

به گزارش دفاع‌پرس، شهید«مرتضی رستگار» فرزند راه خدا است که در دوران هشت سال دفاع مقدس به جبهه اعزام شد و پا به پای دیگر رزمندگان اسلام به نبرد با دشمنان پرداخت.

این دلیرمرد خوزستانی در تاریخ 15مرداد سال 1367 در عملیات مرصاد به فیض شهادت نائل آمد و نام خود را در زمره 23 هزار شهید استان خوزستان ثبت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار