مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر تأکید کرد؛

بومی‌سازی ترویج فرهنگ شهدا در آموزش و پرورش

سردار «غلامعلی کفاش» با بیان اینکه در حوزه دانش‌آموزی کارهای بسیار قابل توجهی می‌شود انجام داد، گفت: ترویج فرهنگ شهدا باید در آموزش و پرورش بومی‌سازی شود.
کد خبر: ۳۵۷۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ - 10August 2019

بومی سازی ترویج فرهنگ شهدا در آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «غلامعلی کفاش» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر در دیدار با مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی امیدشان به جوانان است، اظهار داشت: فعالیت‌های ارزشی و فرهنگی باید در بین کودکان ترویج داده شود.

وی با اشاره به اینکه حفظ ارزش‌های انقلاب کار بسیار نیکی است، گفت: با وجود جوانان انقلابی آینده روشنی در انتظار جمهوری اسلامی ایران است.

کفاش با بیان اینکه انقلاب جای مال اندوزی نیست، خاطرنشان کرد: خدمت به مردم باید در اولویت کارها قرار گیرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر با تأکید بر پیروی از فرمان ولی فقیه افزود: وظیفه ذاتی همه ما ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و حوزه دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس همه اقشار و احزاب سیاسی حضور داشتند و عزت آفرینی کردند، تصریح کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در خدمت هر قشری را که در مسیر ولایت فقیه و شهدا قدم بردارد است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با یادآوری اینکه در حوزه دانش آموزی کارهای بسیار قابل توجهی می‌شود انجام داد، گفت: ترویج فرهنگ شهدا باید در آموزش و پرورش بومی سازی شود.

کفاش با تأکید بر اینکه نداشتن مرکز فرهنگی دفاع مقدس ترویج این فرهنگ را با وقفه روبه‌رو می‌کند، متذکر شد: رزمندگان استان بوشهر نقش به سزایی در جبهه حق علیه باطل داشتند اما در هیچ حوزه‌ای این نقش به خوبی نشان داده نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها