استاندار خراسان شمالی:

خون شهدا، قدرت مردم و تدابیر رهبری باعث برداشتن گام‌های عزتمندانه می‌شود

استاندار خراسان شمالی گفت: به واسطه قدرت مردم، حضور نیرو‌های مسلح قدرتمند، خون شهدا و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی گام‌ها را عزتمندانه برمی‌داریم و وظیفه مدیران در شرایط تحریم این است که در کنار یکدیگر با تلاش، کوشش و جدیت قدم‌های بیشتری برای رفاه بیشتر مردم بردارند.
کد خبر: ۳۵۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ - 17August 2019

خراسان شمالی بهشت سرمایه‌گذاری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «محمدعلی شجاعی» استاندار خراسان شمالی در مراسم افتتاحیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صداوسیمای استان‌ها اظهار داشت: خراسان شمالی به واسطه موقعیت جغرافیایی خود یکی از استان‌هایی است که به خوبی برای توسعه با شتاب و بلند گام برمی‌دارد.

شجاعی خراسان شمالی را بهشت سرمایه‌گذاری عنوان کرد و افزود: موقعیت جغرافیایی، منابع طبیعی خدادادی و مردم، مهمترین سرمایه یک استان هستند و این سرمایه ها در خراسان شمالی فراهم شده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین شاخصه‌های استان خراسان شمالی، انسجام میان مسئولان و اجزای حاکمیت استان، انسجام، هم‌افزایی و مشارکت مردم برای تحقق برنامه‌های دولت و نظام است.

استاندار خراسان شمالی اعلام کرد: در حال حاضر نرخ بیکاری در این استان از 10.4 به 7.9 درصد رسیده و از نظر میزان رشد فضای کسب و کار، خراسان شمالی رتبه چهارم کشور را دارد و نسبت به گذشته پنج رتبه ارتقا داشته است.

شجاعی ادامه داد: در خراسان شمالی در زمینه نرخ مشارکت اقتصادی مردم و جذب اعتبارات اشتغالزایی در رتبه دوم کشوری قرار داریم.

وی عنوان کرد: شرایط نامساعد فعلی کشور بر کسی پوشیده نیست اما علی‌رغم همه این تهدیدات به واسطه قدرت مردم، حضور نیرو‌های مسلح قدرتمند، خون شهدا و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی گام‌ها را عزتمندانه برمی‌داریم و وظیفه مدیران در شرایط تحریم این است که در کنار یکدیگر با تلاش، کوشش و جدیت قدم‌های بیشتری برای رفاه بیشتر مردم بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار