بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان؛

آزادگان آینه‌دار صبر و صلابت ملت بزرگ ایران هستند

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان به مناسبت ورود آزادگان به میهن اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۵۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ - 17August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، به مناسبت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

29 سال پیش در چنین روزی 26 مرداد 1369 آزادگان سرافراز، فرزندان صبور این ملت، این شیران دربند که در صبر و استقامت و آزادگیشان آینه‌دار صبر و صلابت ملت بزرگ ایران بودند، به آغوش میهن اسلامی بازگشتند.

آنان که از تطاول ایام و جور عَدو خم به ابرو نیاوردند و با تأسی به سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله حسین (ع)، یزیدیان زمان را در هم شکستند و برگ زرین دیگری از تاریخ جمهوری اسلامی رقم خورد و یوم الله دیگر متولد شد که رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به آزادگان فرمودند: «شما ذخیره بزرگ الهی و یک ثروت عظیم انسانی هستید که در دست دشمن غضب شده بودید. خدای متعال شما را به ملت و به این کشور برگرداند.»

و چه خوش گفت پیرجماران، امام خمینی در وصفشان که «اسرا در چنگال دژخیمان خود سرود آزادی‌اند و احرار جهان آن را زمزمه می کنند».

اکنون در این برهه حساس تاریخی که جمهوری اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و دشمن زبون و استکبار جهانی با تمام توان، هجمه‌ای همه جانبه علیه انقلاب اسلامی آغاز کرده، ما کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان ضمن گرامیداشت این روز خجسته، بار دیگر با شهدا عهد و پیمان می‌بندیم پاسدار آرمان‌های این عزیزان، انقلاب اسلامی و حریم ولایت باشیم و ذره‌ای از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلام کوتاه نیاییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار