مدیرکل بنیاد شهید بوشهر:

خدمت به خانواده شهدا یک فرصت محسوب می‌شود

حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» با اشاره به اهمیت بالای خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت: خدمت به خانواده شهدا علاوه بر وظیفه یک فرصت نیز محسوب می‌شود.
کد خبر: ۳۵۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ - 24August 2019

خدمت به خانواده شهدا یک فرصت محسوب می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» در نشست شورای اداری امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون جان‌فشانی شهدا و ایثارگران سرافراز میهن دانست و اظهار داشت: در نظام اسلامی زمانی که حاکمیت بر پایه تحقق اسلام و ارزش‌های معنوی باشد جایگاه نظام در دنیا مترقی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با اشاره به اهمیت بالای خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت: خدمت به خانواده شهدا علاوه بر وظیفه یک فرصت نیز محسوب می‌شود.

تشکری افزود: یکی از راه‌های رفع مشکل جامعه ایثارگری دیدار و تکریم از این عزیزان است؛ زیرا در این دیدارها عمده‌ترین مسائل آنان مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد.

وی ضمن بیان اینکه باید تمامی تلاش و جدیت مسئولان بر این باشد تا زمینه رفع تمامی مشکلات ایثارگران و خانواده‌های شهدای والامقام برطرف شود تصریح کرد: ارتقا و بالا بردن سطح خدمات‌دهی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، تکریم ارباب‌رجوع و ترویج و اشاعه فرهنگ غنی ایثار و شهادت از اهداف بنیاد شهید استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار