در نخستین روز از هفته دولت صورت گرفت؛

ادای احترام شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس

شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شروع هفته دولت با حضور در گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج، به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.
کد خبر: ۳۵۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ - 24August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج پیش از ظهر امروز در آیینی با حضور اعضای شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد غبارروبی و عطرافشانی شد.

در این آیین که به مناسبت نخستین روز از هفته دولت صورت گرفت، اعضای شورای اداری استان با قرائت فاتحه و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

«حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: مسئولیت‌پذیری، ساده زیستی، صداقت، مردم‌داری و پرهیز از مادیات از ویژگی های بارز این شهدای والامقام بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر ضرورت حفظ آرمان‌ها و ادامه راه شهدای دولت، افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات، دستاوردها و عملکرد نظام و دولت است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌ها و فشارهای بین‌المللی و در پیچیده‌ترین شرایط کارهای بزرگی را انجام داد، عنوان کرد: مدیران باید این دستاوردها و خدمات را به صورت شفاف به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها