حاجی‌خانی در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد:

"قاب شیدایی" نمایش غیرت وایستادگی مردان و زنان ایران است

مدیر تولید هنری تبلیغات جبهه وجنگ قرارگاه خاتم الانبیا در دوران دفاع مقدس گفت: "قاب شیدایی" حاوی عکس‌های از عملیات های بیت المقدس، خیبر، محرم و کربلای ۵ است.
کد خبر: ۳۵۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸ - 10December 2014

"سعید حاجی خانی" عکاس ،فیلمبردار و مدیر تولید هنری تبلیغات جبهه وجنگ قرارگاه خاتم  الانبیا در دوران دفاع مقدس در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس با اشاره به انجام مراحل پایانی برای چاپ کتاب عکس "قاب شیدایی" گفت: پیگیریهای زیادی برای انتشار این کتاب انجام دادیم که توانستیم اولین کتاب عکس استانی جنگ و چهارمین کتاب عکس ملی دفاع مقدس را منتشر  کنیم.

حاجی خانی تصریح کرد: این کتاب حاصل هزاران فریم از نگاتیو های بنده می باشد که در دوران دفاع مقدس از عملیات های مختلف گرفته شده ومتن عکس ها به دو زبان فارس وانگلیسی چاپ وآماده توضیع است.

وی با اشاره به عکس هایی که در عملیات های مختلف گرفته شده، خاطر نشان کرد: عکس ها از عملیات هایی مانند، عملیات بیت المقدس، خیبر، محرم، کربلای ۵ و ... می باشد.

این عکاس دفاع مقدس با اشاره به ویژگی های این کتاب، گفت: این کتاب با تیراژ ۲۲۰۰جلد درچاپ اول وبا ۱۳۰عکس در ۱۶۸صفحه و در قطع ۲۱*۲۴ روی کاغذ گلاسه ۱۵۰ گرم با جلد گالینگور توسط انجمن عکاسان انقلاب، دفاع مقدس وهمچنین بنیاد حفظ آثارونشر ارزش های دفاع مقدس وحوزه هنری زنجان آماده برای رو نمایی و توزیع میباشد.

حاجی خانی در ادامه افزود: عکس های این کتاب توسط (دوربین کنون A۱وAE۱) که فیلم ۱۳۵ خور بود، عکاسی شده و نگاتیو های آن در انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس اسکن ونگهداری می شود.

این هنرمند هدف از چاپ این کتاب را نمایش ایستادگی ملت بزرگ وشجاع ایران اسلامی دانست و تاکید کرد: این کتاب نمایش قطره ایی از دریاست که ملت بزرگ وشجاع ومظلوم ما توانستند باتمام مشکلاتی که استکبار جهانی در مقابل این ملت بزرگ بگذارد، درطول ۸سال جنگ تحمیلی ایستادگی کند وپیروز شود.

وی این کتاب را به روح پر فتوح وملکوتی ۳۰۰۰شهید استان زنجان هدیه کرد که جانانه جنگیدن وجان شیرین خود را نثار کردندتا دشمن باردیگر نتواند هوس دست اندازی به این خاک مقدس را داشته باشد.

حاجی خانی در پایان با تشکر از همه کسانی که برای چاپ این اثر حمایتهای خود را دریغ نکردند، گفت: از حمایتهای استاندار سابق استان زنجان و همچنین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس زنجان که ما را یاری کردند تا این اثر به مرحله چاپ برسد تشکر میکنم.

 

 



انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار