محمودزاده عنوان کرد؛

پایش محیط کسب و کار‌های مناسب بازنشستگان نیروهای مسلح در جشنواره «کوکباز»

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح گفت: جشنواره کوکباز راه حل عملی پایش محیط کسب و کار‌های مناسب بازنشستگان و فرصتی است تا بتوان پنجره‌های جدید تقاضا را از بازار ملی به سمت این عزیزان باز کرد.
کد خبر: ۳۵۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ - 26August 2019

محمودزادهبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، «ابراهیم محمودزاده» مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های بازایستادگی و نخستین جشنواره ملی کسب و کار‌های بازنشستگان نیرو‌های مسلح و خانواده‌های آن‌ها که از صبح امروز به مدت ۲ روز در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود، اظهار داشت: بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تکریم، منزلت و رسیدگی به مسائل بازنشستگان، سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح (ساتا) با تأسی از شعار «رونق تولید» معظم‌له، اقدام به برگزاری جشنواره «کوکباز» جهت معرفی و قدردانی از کارآفرینان برتر بازنشستگان نیرو‌های مسلح، کمک به کارآفرینی و رونق کسب و کار، افزایش روحیه امید و نشاط و کمک به اشتغال فرزندان آن‌ها کرد.

وی ادامه داد: حمایت از ایده‌های کسب و کار‌های شکل گرفته و نوپا، معرفی و تشویق افراد موفق در حوزه تولید، کارآفرینی و کسب و کار، ایجاد بستر‌های سرمایه‌گذاری، ارائه خدمات مشاور‌های و آموزش مهارت‌های کارآفرینی و کسب و کار و عرضه تولیدات و توانمندی‌های برتر بازنشستگان نیرو‌های مسلح در حوزه‌های کارآفرینی از مهمترین اهداف این جشنواره است.

محمودزاده بهره‌برداری از تجربه‌ها و ظرفیت‌های بازنشستگان نیرو‌های مسلح را ضروری دانست و تأکید کرد: این جشنواره، راه حل عملی پایش محیط کسب و کار‌های مناسب بازنشستگان و فرصتی است تا با استفاده از بستر‌های یکپارچه نرم‌افزاری و هم‌افزایی عوامل مختلف بتوان پنجره‌های جدید تقاضا را از بازار ملی به سمت این عزیزان باز کرد.

محمودزاده جشنواره تعاملی کسب و کار‌های بازنشستگان نیرو‌های مسلح را مرجعی برای تمام آحاد مردم، بویژه خانواده بزرگ بازنشستگان نیرو‌های مسلح دانست و گفت: این جشنواره بستری است تا بازیگران اقتصادی کشور و نیز سرمایه‌گذاران در مدت برگزاری جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بازایستادگان، این پتانسیل‌ها را به‌خوبی معرفی کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح توانمندسازی شاغلان نزدیک به دوران بازنشستگی، در راستای ورود به عرصه کسب و کار‌های خوداشتغالی را راه حلی برای افزایش در آمد و تداوم نقش اجتماعی آنان در این دوران دانست و افزود: تسهیل‌گری در این زمینه می‌تواند این یک راه حل جدید نیست، بلکه در دهه‌های اخیر، عده‌ای از بازنشستگان، با توجه به زمینه توانایی وارد محیط کسب و کار شده‌اند و فرصت‌های بی‌بدیلی را برای مشارکت و خدمت‌رسانی فراهم کرده‌اند.

وی ادامه داد: امیدواریم تا با کنار هم قرارگرفتن کسب و کار‌های موفق، ایده‌های برتر و ارزیابی آن‌ها گامی مؤثر در توسعه پلتفرم بازار اجتماعی بازنشستگان برداشته شود. به همین دلیل در تلاش هستیم تا محصولات، خدمات و توانمندی‌های کسب و کار‌های موفق بازنشستگان نیرو‌های مسلح را در قالب یک بستر یکپارچه برای معرفی و خرید آسان اقشار مختلف جامعه به ویژه بازنشستگان نیرو‌های مسلح مهیا کنیم.

محمودزاده در پایان با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بازایستادگی همزمان با این جشنواره خاطرنشان کرد: در کنار این جشنواره یک بخش جانبی شامل ١٨٠ غرفه که از محصولات و خدمات بازنشستگان نیرو‌های مسلح و یا خانواده آن‌ها در حوزه‌هایی مانند تولیدات خانگی، صنایع دستی، محصولات خوراکی، کشاورزی، نرم‌افزاری و ICT به نمایش درخواهد آمد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار