فرمانده سپاه فجر فارس:

رهبر معظم انقلاب اسلامی پرچم دار عاشورا هستند

سردار «سید هاشم غیاثی» با بیان اینکه امروز پرچم عاشورا در دستان رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: باید همواره خود را در اردوگاه عاشورای حسینی قرار دهیم.
کد خبر: ۳۵۹۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ - 26August 2019

مقام معظم رهبری پرچم دار عاشورا است   ///عکس نباید به متن بچسبد///به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سردار «سید هاشم غیاثی» در جلسه تودیع و معارفه مدیر هیئت «عاشقان ثارالله (ع)» رزمندگان اسلام استان فارس که در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس و با حضور مسئولان و خادمین هیئت های مذهبی استان برگزار شد، با بیان اینکه عاشورا تا قیامت استمرار دارد و باید همواره خود را در اردوگاه حسینی قرار دهیم، اظهار داشت: امروز ادامه راه حسینی توسط ولی فقیه شکل می گیرد و رهبر معظم انقلاب پرچم دار عاشورا هستند.

وی تاکید کرد: هیئت ها باید با ارائه محتوا و تبلیغ دینی فعالیت کنند و جلسه های هیئت های مذهبی باید درس آموز باشند، هیئت ها در کنار برگزاری عزاداری امام حسین (ع) باید به تبلیغ دین بپردازند و معرفت افزایی را در هیئت قرار دهند.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه هیچ کدام ما معصوم نیستیم و اشتباه در انجام ماموریت طبیعی است، اظهارداشت: بچه های هیئتی و علاقمندان به اهل بیت (ع)، در جبهه حضور می یافتند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه هیئت رزمندگان اسلام بالغ بر 20 سال است که ثبت شده تاکید کرد: مردم، روحانیون و مداحان سه عنصر اصلی هیئت ها هستند.

سردار غیاثی با اشاره به اینکه هیئت ها باید توجه به واجبات داشته باشند و توجه به واجبات به گونه ای باشد که مستحبات آن را تحت الشعاع قرار ندهد، اظهارداشت: هیئت ها باید امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه جاری کنند.

در این مراسم از زحمات چندین ساله لطف الله حقیقی قدردانی و سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی بعنوان مدیر جدید هیئت رزمندگان اسلام استان فارس معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها