معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی:

ملت ایران مجهز به فرهنگی به نام ایثار و شهادت است

ولی‌الله حیاتی با بیان اینکه ملت ایران مجهز به فرهنگی به نام ایثار و شهادت است، گفت: توطئه‌های دشمن با هدایت‌های رهبر انقلاب اسلامی، وحدت قوا و حضور مردم خنثی خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶ - 29August 2019

ملت ایران مجهز به فرهنگی به نام ایثار و شهادت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «ولی‌الله حیاتی» معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی در مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور اظهار داشت: شهادت رجایی و باهنر در شرایطی شکل گرفت که انقلاب اسلامی تازه شکل گرفته بود و دشمنان خیال فروپاشی نظام را در ذهن داشتند.

وی بیان کرد: دشمنان تصور می کردند با شهادت رئیس جمهور و نخست وزیر یک مملکت و تعدادی از رجال حکومتی در یک روز، نظام حاکمیت کشور ساقط می شود اما ملت ایران از بدو شکل گیری انقلاب تاکنون که 41 سال از عمر آن می گذرد در کوران حوادث انقلاب جلودار دفاع از انقلاب و ارزش های انقلابی بودند.

حیاتی ادامه داد: امروز توطئه‌های دشمنان افزون تر شده و استکبار جهانی فهمیده است که قوام جمهوری اسلامی ایران به مردم آن متکی است بنابراین به دنبال این است که مردم را از حاکمیت و از دولت جدا کند اما این خواب در سایه رهبر انقلاب اسلامی هرگز تعبیر نمی شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی اذعان کرد: مردم در تمام صحنه ها و بزنگاه‌های خطر که انقلاب با تهدید مواجه می شد، نوک پیکان مقابله با توطئه های دشمن بودند و پایه های نظام ایران به مردم وابسته است و دشمنان در مقابل مردم ایران توان مقابله ندارند.

وی افزود: ملت ایران مجهز به فرهنگی به نام ایثار و شهادت است و توطئه های دشمن با هدایت‌های رهبر انقلاب اسلامی و همدلی تمامی قوا و حضور مردم یکی پس از دیگری خنثی خواهد شد.

حیاتی در بخش دیگر سخنان خود از افتتاح و بهره برداری 516 پروژه با اعتبار 246 میلیارد تومان در هفته دولت در استان خراسان شمالی خبر داد و گفت: تمام تلاش مدیران و استاندار این است که محور توسعه استان به گونه ای بچرخد که گره گشایی از مسائل مردم در اولویت باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار