مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

باید شهدای شاخص استان فارس بیشتر معرفی شوند

سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دو بخش اختصاصی و مشترک تدوین شده گفت: باید تمامی دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های استان فارس در خصوص معرفی شهدای شاخص استان بیشتر تلاش کنند.
کد خبر: ۳۶۰۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ - 01September 2019

باید شهدای شاخص استان برند سازی شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس استان که به ریاست استاندار فارس و با حضور اعضای شورا برگزار شد اظهار داشت: رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس نقش آفرین بودند و از لحاظ آماری نیز استان فارس در کشور سرآمد است و توقع ما از رسانه ملی اینکه شهدای استان فارس را در کشور برند کند که در این راه باید دیگر سازمان‌ها و نهاد‌های استان نیاز همکاری کنند.

وی افزود: تاکنون در استان فارس طوری کار نشده که شهدای ما کشوری شوند؛ در صورتی که در استان های دیگر فعالیت‌ها چشمگیر است.

کوشکی خاطرنشان کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس این آمادگی دارد تا اطلاعات 14 سردار شهید دفاع مقدس را استخراج کرده تا سر در دستگاه‌های اجرایی نصب شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس تصریح کرد: برنامه های هفته دفاع امسال در دو بخش اختصاصی و مشترک تدوین شده که جمع بندی نهایی برنامه ها بزودی جهت اقدام و اجرا به ادارات و سازمان ها ارسال خواهد شد.

این مسئول یکی از برنامه های شاخص هفته دفاع را نکوداشت پیشکسوتان دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: گردهمایی بزرگ 10 هزار نفری پیشکسوتان شیراز در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی همچنین از دعوت فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یا فرمانده‌کل ارتش برای هفته دفاع مقدس به شیراز نیز خبر داد که هنوز نهایی نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار