فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خبر داد؛

برگزاری مراسم سالگرد شهدای خلیج فارس در بوشهر

سردار «رمضان زیرراهی» گفت: مراسم سالگرد شهدای خلیج فارس به صورت متمرکز در مرکز استان در تاریخ ۱۷ مهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ - 08September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «رمضان زیرراهی» فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران، صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری سی‌ و سومین یادواره شهدای خلیج فارس با گرامیداشت و تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: راه شهدا امتداد راه و مسیر امام حسین (ع) است و شهدا با خون خود به جامعه درس عزت، سربلندی و ایثار دادند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه شهدا به گردن تک تک افراد جامعه حق دارند و با بذل جان خویش به ما آموختند که در راه آرمان‌ها و اهداف مقدس نظام اسلامی از هیچ چیزی دریغ نمی‌کنیم، گفت: هم‌اکنون جامعه به فرهنگ شهید و شهادت بیشتر از هر زمان دیگری احتیاج دارد و بدون این فرهنگ مقدس جامعه ارتقا پیدا نکرده و به اهداف عالیه خود دسترسی پیدا نمی‌کند.

وی ادامه داد: شهدای خلیج فارس با شجاعت بی‌بدیل خود آنچنان رعب و وحشتی در دل استکبار جهانی آفریدند که برای همیشه در صفحات تاریخ جاودانه خواهد ماند.

زیرراهی افزود: وظیفه همگانی ما این است که هر سال یادواره شهدا خصوصاً شهدای خلیج فارس را پرشکوه و با عظمت‌تر از سال‌های قبل برگزار کنیم تا فرهنگ شهادت و ایثارگری بیشتر از قبل در جامعه رواج یافته و نسل جوان با این فرهنگ مقدس بیشتر انس و الفت برقرار کنند.

وی در مورد برنامه‌های سالگرد شهدای خلیج فارس گفت: در ۱۶ مهر همزمان با سالگرد شهدای خلیج فارس، محل شهادت این قهرمانان در حوالی جزیره فارسی توسط یک فروند بالگرد و با حضور خانواده معظم شهدا گلباران می‌شود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: مراسم سالگرد شهدای خلیج فارس به صورت متمرکز در مرکز استان در تاریخ ۱۷ مهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار