رییس سازمان هواپیمایی کشور:

روحیه و تفکر بسیجی لازمه عبور از تحریم های اقتصادی است

رییس سازمان هواپیمایی کشوری، روحیه و تفکر بسیجی را لازمه عبور از تحریم های اقتصادی دانست و افزود: در شرایط کنونی بسیج می تواند در پویایی صنعت حمل و نقل هوایی موثر باشد.
کد خبر: ۳۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳ - 15December 2014

روحیه و تفکر بسیجی لازمه عبور از تحریم های اقتصادی است

به گزارش گروه اجتماعی " دفاع پرس "، علیرضا جهانگیریان، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری، با اشاره به سخن امام (ره) که فرمودند: " بسیج شجره طیبه نظام و اسلام است"،  اظهار داشت: تخصصی بودن زیرساخت های صنعت هواپیمایی کشوری یکی از مهمترین ویژگی های این صنعت به شمار می آید و بسیج باید با پرورش و تربیت نیروهای متخصص در همه ارکان صنعت حضور پررنگی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه صنعت هوایی کشور در خط مقدم مبارزه با استکبار است و حساسیت زیادی در فعالیت صنعت هوایی کشور به دلیل امنیت جانی و رفاهی مسافران وجود دارد، گفت: در سال بیش از 24هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از فروش بلیط صنعت حمل و نقل هوایی است و هر روز پروازهای متعددی به نقاط مختلف جهان با معیارهای بین المللی در حال انجام است که این خود نشان دهنده حضور و تلاش بیش از پیش مسئولان این صنعت و یکی از مصادیق مبارزه با استکبار است.

جهانگیریان تصریح کرد: همت مسئولان این صنعت، وضعیت تحریم ها و مقابله با اهداف دشمن بیانگر حضور موثر بسیج در صنعت حمل و نقل هوایی کشور است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش پایانی سخنان خود، تاکید کرد: در این صنعت نیازمند روحیه همبستگی هستیم و امیدواریم پشتوانه بسیج در کنار صنعت هوایی کشور بیش از قبل احساس شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار