معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان خاش خبر داد؛

برگزاری 100 عنوان ویژه‌برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خاش

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان خاش با تاکید بر برگزاری باشکوه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در این ایام بیش از 100 عنوان ویژه‌برنامه در این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۱۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ - 15September 2019

100 عنوان ویژه برنامه گرامی داشت هفته دفاع مقدس در خاش برگزار می‌شود+تصاویربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان خاش با حضور معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری و اعضای ستاد برگزار شد.

«فریبرز نیکبخت» معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان خاش با تاکید بر برگزاری باشکوه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در این ایام افزون بر 100 عنوان ویژه برنامه در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای پاسداشت مقام شهیدان و تجلیل از رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی است.

این مقام مسئول افزود: برپایی یادواره‌های شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه عکس و خاطره دفاع مقدس، برپایی جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی، همایش پیاده‌روی خانوادگی، ایستگاه سلامت، تجلیل از سربازان نمونه در نیروهای مسلح، نواختن زنگ مقاومت و بازگشایی مدارس، برگزاری شب شعر و خاطره، کرسی‌های تلاوت و محافل معنوی انس با قرآن کریم از مهمترین برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس هستند.

نیکبخت ادامه داد: علاوه بر سنگرسازی و نصب پرچم، استفاده از پیام‌های شهدا در سربرگ نامه‌های اداری باید در دستور کار قرار گیرد.

سرهنگ پاسدار «حمیدرضا شهرکی» جانشین فرمانده سپاه خاش نیز در این جلسه اظهار داشت: هفته دفاع مقدس با توجه به اهمیت آن باید به صورت ویژه دیده بشود و از ظرفیت آن دوران در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره‌برداری شود.

وی اهمیت نصب پرچم و پلاکارد و سنگرسازی در ادارات و سطح شهر و حضور پرشور در برنامه‌ها و شرکت در نمازهای جمعه و برنامه های محوری این ایام را متذکر شد.

«علی سعدی» مسئول پایگاه حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شهرستان خاش نیز در این جلسه گفت: برگزاری برنامه‌ها با محوریت مردمی و با شعار ما پیروزیم از ویژگی‌های برجسته برنامه‌های این ایام است.

سعدی ادامه داد: تاکید بر اجرای باشکوه برنامه‌ها و مشارکت همه دستگاهها مدنظر بوده و در ادارات و نهادها با هدف خنثی سازی توطئه‌های دشمنان و توجه به ارزش های ناب اسلامی و انقلابی باید مورد توجه قرار گیرد.

«خالد کرد» رئیس آموزش و پرورش خاش هم با اشاره به اینکه برای نواختن زنگ مقاومت و بازگشایی مدارس آمادگی لازم را داریم، گفت: برای همکاران فرهنگی و دانش آموزان نیز کارگاه‌های روشنگری و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت را برگزار می کنیم.

«علیرضا هاشمی فر» معاون فرهنگی سپاه خاش هم به تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها